okm fusion

 

okm fusion

 

 

سیستم تصویری “فیوژن2018”


محصول شرکت او کی ام آلمان و جدیدترین محصول این شرکت در سال 2018 است. دستگاهی کاملا مدرن و به روز با بهترین سنسورهای حساس به طلا و فلزات با ارزش و فضای خالی است. یکی از مزایایی این دستگاه استفاده از به روزترین اختراعات در زمینه ساخت اسکنرهای سه بعدی، سعی شده است تا از قوی ترین سنسورها استفاده شود تا تاثیر مواد معدنی و کانی ها در عملکرد دستگاه به حداقل برسد و میزان نفوذ دستگاه در آلوده ترین خاک ها به بیشترین میزان برسد.قدرت نفوذ سیگنالهای دستگاه در زمین های خیلی مرطوب و دارای مواد معدنی بالا به میزان بسیار زیادی افزایش یافته است. دستگاه فلزیاب و گنجیاب تصویری فیوژن شرکت او کی ام آلمان :دستگاه فلزیاب و گنجیاب تصویری فیوژن شرکت او کی ام آلمان نسل نوین اسکنرهای سه بعدی است.قدرتمند و دارای قدرت نفوذ در هر نوع خاکی با هر میزان آلودگی.امکان تشخیص فلزات مختلف و تمایز بین آنها و تفکیک.عدم حساسیت به مواد معدنی و کانی ها.دارای روشهای چندگانه برای تشخیص فلزات و فضاهای خالی.بهره گیری از جدیدترین سنسورها و حسگرهای فلزات.دارای حساسیت بالا به طلا و فلزات با ارزش.انتقال آنی اطلاعات بدست آمده به لب تاپ دستگاه.انتقال دیتا به صورت بلوتوث و بی سیم.دارای دو سال گارانتی و خدمات نامحدود بعد از فروشدفترچه فارسی دستگاه و نرم افزار.آموزش کاملا حرفه ای در شرکت روژ تنها نمایندگی رسمی شرکت در ایران و عراق.دارای برنامه سه بعدی برای تشخیص اهداف مختلف است.قابل حمل و سبک. دارای کارایی عالی. دستگاه فلزیاب و گنجیاب تصویری فیوژن شرکت او کی ام آلمان در دو مدل عرضه میشود و منوی کاری دستگاه از چهار بخش اساسی تشکیل شده است که عبارتند از :
در گراوند اسکن اپراتور می تواند زمین را برای یافتن اهداف احتمالی مورد بررسی قرار بدهد در این حالت می توان اطلاعات دقیقی مانند عمق و حجم هدف و نوع هدف را بدست آورد.عمق هدف تابع حجم هدف و مدت ماندگاری فلز یا فضای خالی در خاک است و نمی توان میزان مشخصی را تعریف نمود. دستگاه فیوژن یکی از حساس ترین اسکنرها به طلا است. در حالت لایو ساوند اپراتور می تواند اهدافی را که دارای خاصیت الکترومغناطیس هستند را تشخیص بدهد و برای نفوذ بیشتر در خاک اهداف آهنی را حذف نماید.در این روش می توان فلزاتی مانند آهن و کبالت و نیکل را تشخیص داد. در حالت لایو ساوند دستگاه قادر است اسکنی سه بعدی از زمین نمایش بدهد در این حالت اپراتور محدودیت حرکتی ندارد و می تواند در هر مسیری بدون محدویت حرکت نماید تقریبا مانند اسکن در جا یا به اصطلاح اسکن زنده. لایو اسکن التراساوند روشی از اسکن است که بیشتر برای تشخیص اهداف کم حجم و نزدیک به سطح استفاده می شود.در این حالت می توان فلزاتی کم حجمی مانند سکه را تشخیص داد و روشی برای یافتن اهداف کم حجم با اسکنرهای سه بعدی است.

 

 

 

شرکت فلزیاب "نانو بازرگان ایران" بزرگترین شرکت فروش بهترین فلزیاب های دنیا در ایران

تلفن تماس جهت سفارش دستگاه

 ۰۹۰۱۳۵۴۵۴۱۵

مهندس بساکی

 تحویل با تست



خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


موضوعات مرتبط: دستگاه های تصویری ، اسکنر
برچسب‌ها: فیوژنفلزیاب تصویری فیوژنطلایاب تصویری فیوژننقطه زن تصویری فیوژندستگاه گنج یابسیستم تصویری

تاريخ : سه شنبه 20 شهريور 1403 | 22:57 | نویسنده : کوروش |

رادار پرنده جی پی آر کبری

 

 

پهپاد “جی پی آر کبری”

 

یکی از جدیدترین تکنولوژی های بررسی خاک است. پهباد جی پی آر کبری یکی از جدیدترین تکنولوژی های استفاده از جی پی آر ها در بررسی خاک برای یافتن اهداف احتمالی است.پهباد جی پی آر کبری ترکیبی از جی پی آر با پهباد است که میتواند در مکانهای صعب العبور و خطرناک میتواند مورد استفاده قرار گیرند.جی پی آرها از مهمترین و دقیق ترین ابزار بررسی و نفوذ در خاک هستند که قادر هستند در عمق های زیادی اهداف را شناسایی نمایند.بسیاری از مکان ها مانند قلعه ها و جنگل ها به دلیل شرایط جغرافیایی امکان استفاده از سیستمهای موجود در بازار مقدور نیست و یا مناطقی مانند مناطق کوهستانی که کاملا صعب العبور هستند میتوان از سیستمهای ترکیبی جی پی آر و دراون یا پهباد استفاده نمود. پهباد جی پی آر کبری تکنولوژی نوین در سال 2018 است.عمق نفوذ زیاد در خاک و بدون خطا.امکان تعیین مکان دقیق هدف با کمترین میزان خطا.امکان تعیین دقیق عمق اهداف احتمالی.امکان یافتن و شناسایی فضاهای خالی و تونل های زیر زمینی.امکان تشخیص و شناسایی فلزات در عمق های زیاد.امکان بررسی و اسکن مکان های کوهستانی و جنگلی. اسکن از ارتفاع 5 متری زمین و حذف موانع طبیعی.ارسال و دریافت اطلاعات به صورت زنده. دغدغه همیشگی بیشتر کاوشگران حرفه ای موانع طبیعی مانند سنگ و جنگل و رودخانه ها بوده است .به دلیل وجود موانع طبیعی امکان تحرک آزادانه از اپراتور سلب میشود .و اپراتور با توجه به محدودیت ها قادر به تحرک آزادانه نیست و در بسیاری از موادر به دلیل وجود این موانع اپراتور قادر به برداشت اسکن از زیر سنگهای بزرگ یا درختان تنومند نیست. برای حذف این نواقص و بررسی تمام سطح مورد نظر علم راه چاره را در استفاده از Drone یا پهبادها یافته است.یعنی ترکیب جی پی آر و پهباد. پهباد جی پی آر کبری جدید ترین سیستم از این نوع است که میتواند نواقص تمام سیستم ها را بر طرف نماید.ارتفاع این جی پی آر از سطح زمین 55 متر است که اپراتور قادر است سیستم را به صورت کامل کنترل نماید و اطلاعات بدست آمده از دستگاه را به صورت زنده دریافت نماید.عمق نفوذ در خاک با توجه به نوع آنتن (از صفر تا 50 متر) متغییر است. با پیشرفت علم و تکنولوژی هر روز شاهد سیستمهای پیشرفته تری هستیم گویا دوران استفاده از سیستمهای معمول و مرسوم در بازار به سر آمده است.

 

 

 

شرکت فلزیاب "نانو بازرگان ایران" بزرگترین شرکت فروش بهترین فلزیاب های دنیا در ایران

تلفن تماس جهت سفارش دستگاه

 ۰۹۰۱۳۵۴۵۴۱۵

مهندس بساکی

 تحویل با تست



خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


موضوعات مرتبط: دستگاه های تصویری ، اسکنر
برچسب‌ها: پهپادپهباد جی پی آر کبریسیستم تصویری جی پی آر کبریپهپاد تصویریفلزیاب تصویریپهپاد فلزیابطلایاب تصویری

تاريخ : سه شنبه 20 شهريور 1403 | 22:53 | نویسنده : کوروش |

 دوربین بازرسی و تشخیص فلزات مداری “آی.ار۲۵۰D”

 

 

دوربین بازرسی و تشخیص فلزات مداری “آی.ار۲۵۰D”

 

مخصوص مهندسین سازه و ساختمان جهت شناسایی، بازرسی و تجزیه و تحلیل insulative در سقف تخت سازه و ساختمان و پاکت های کاربردی و ممیزی انرژی و تشخیص و کشف سلاح های غیرمجاز و فلزات غیرمجاز قابل حمل.کارکرد این سیستم با بهره گیری از تکنولوژی جدید بیسیم فن اوری uplink. مجهز به ضبط خودکار تصاویر دریافتی و لنز نوری فوق العاده جهت مشاهده اهداف ایستاده و فاصله دور بیش از دو کیلومتر. دکمه های لمسی و تمام اتوماتیک. قابلیت افزایش وضوح تصویر و کاهش نویز در حین تصویربرداری.وزن بسیار سبک و حمل اسان.

 

 

 

 

شرکت فلزیاب "نانو بازرگان ایران" بزرگترین شرکت فروش بهترین فلزیاب های دنیا در ایران

 

تلفن تماس جهت سفارش دستگاه

 

 ۰۹۰۱۳۵۴۵۴۱۵

 

مهندس بساکی

 

 تحویل با تست



خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


موضوعات مرتبط: دستگاه های تصویری ، اسکنر
برچسب‌ها: دوربین بازرسیتشخیص فلزات مداریآی ارنقطه زن تصویریفلزیاب تصویریدستگاه گنج یابدستگاه فلزیابسیستم تصویری

تاريخ : سه شنبه 20 شهريور 1403 | 22:49 | نویسنده : کوروش |

rover uc

 

 

فلزیاب تصویری روور یوسی rover uc


فلزیاب رووریوسی یکی از کارامدترین فلزیاب های تصویری در زمینه اسکن محیط های که امکان اسکن با فلزیاب های معمولی نیست، می باشد.تمام ابزار این فلزیاب تصویری موبایلی یک عصا و یک تلفن همراه می باشد.

عصای فلزیاب Rover UC دارای تنظیم ارتفاع و به صورت تلسکوپی می باشد همچنین این فلزیاب موبایلی کوچک دارای دو عدد باطری AA می باشد که برای ساعت ها کار با این دستگاه کافیست.
فلزیاب
پردازشی که توسط دستگاه صورت میگیرد از طریق بی سیم و FM transfer به گوشی تلفن همراه انتقال می یابد.توجه داشته باشید تصاویری که بر روی گوشی نماشی داده می شود به صورت سه بعدی می باشند.
قیمت فلزیاب طلایاب گنج یاب
این فلزیاب دستی امکان اتصال به یو اس بی کامپیوتر و انتقال تصاویر را هم دارد.
اما چیزی که در کمتر سایتی به آن اشاره می شود ضعف های این دستگاه می باشد.این دستگاه فلزیاب کاملی نمی باشد و عمق واقعی آن از یک متر تجاوز نمیکند.
Rover-UC-metal-detector فلزیاب روور یوسی
همچنین نمیتوان به تصاویری که ارائه می دهد بسنده کرد و حتما نیاز به دستگاه های مکمل کنار این دستگاه می باشد.

 

 

 

شرکت فلزیاب "نانو بازرگان ایران" بزرگترین شرکت فروش بهترین فلزیاب های دنیا در ایران

تلفن تماس جهت سفارش دستگاه

 ۰۹۰۱۳۵۴۵۴۱۵

مهندس بساکی

 تحویل با تست



خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


موضوعات مرتبط: دستگاه های تصویری ، اسکنر
برچسب‌ها: فلزیاب تصویری روور یوسیروور یوسینقطه زن پالسی روور یوسیطلایاب روور یوسیrover ucدستگاه گنج یابدستگاه فلزیاب

تاريخ : سه شنبه 20 شهريور 1403 | 22:45 | نویسنده : کوروش |

‍ اسکنر و ردیاب تصویری “رادار اسکن پیشرفته” ‍

 

سیستم فوق حرفه ای راداری از راه دور

آخرین تکنولوژی تصویری روز جهان

 

مشخصات فنی:

عمق فلزیابی تا ۶۵متر با توجه به نوع و مدل سیستم

حفره یابی تا ۷۵متر بستگی به نوع و مدل دستگاه

شعاع زنی از ۱۰هزارمترمربع ببالا

طول کاووش رگه های معدنی و بستر فلزی تا ۱۲۰متری

دارای (های ولتاژ) با قدرت 6900 DBLAW 

دارای قدرت نفوذ ۱۰۰متر با خروجی ولتاژ بالا

قابلیت پراپ چند منظوره گوینچر و (  Mercury ، K12 ) برای تقویت  فرستنده ولتاژ به زمین

دارای تعداد تا ۱۰ عدد سنسور LNC میکرو پروسسور (فرستنده و گیرنده)  

حذف کننده ذرات 220ولت برق 

دارای تعداد تا ۱۰سنسور TR 9600

تعبیه شده روی محور گردان ۳۶۰ درجه راداری انشعابی برای هدف گیری و جهت نمای تجمع فلزات 

مشخصات بخش سنسور های گیرنده :

کپچر-یون طلا، پلاسما گرما فلزات، اکسید سولفات فلز، میدان مغناطیسی محوطه تجمع دفینه فلزی

ارسال تصویر از طریق دو آنتن وایرلس و بلوتوث به نرم افزار آنالیزور لب تاب سه بعدی

قابلیت نصب بصورت وای فای و همچنین استفاده تمامی کابلها تا کابل 72 متری برای عملیات

قابلیت نصب تمامی دیسکت ها و فریم ها، لوپ های مختلف و قابلیت کالیبره با تمامی اُهم ها و رزونانسها با انواع خاک

قابلیت سوپر سنسور بازوکایی و مخروطی برای پردازش بهتر اسکن و رزولوشن تصویر با کیفت تر

سیستم رهگیری ردیاب فوق پیش رفته  سوپر سونار

این سیستم دارای چندین مدل هست. مدل های مختلف این سیستم عبارتند از:

مدل گلدرادار اسکن X48: دارای تک سنسور حالت دوبل LNC و دوبل سنسور TR9600 با جفت سنسورهای آلتراسونیک و دو عدد پراپ زمینی کنترل از راه دور و تصویربرداری همزمان محدوده به شعاع ۴۰متر در ۴۰متر با عمق مفید ۲۰متر حفره و تونل و فضاهای خالی و عمق ۱۵متر فلزات و عمق ۲۸متر رگه های معدنی. محدوده کاوش همزمان بصورت واقعی ۱۶۰۰مترمربع

 

مدل گلدرادار اسکن X48 NEW: این سیستم مدل ارتقا یافته مدل ایکس48 می باشد. با این تفاوت که تعداد سنسورها و بورد و درایورهای این سیستم بصورت کامل تقویت شده است که هم در رزولیشن تصویربرداری و هم در بهبود عمق سیستم بطور کامل تاثیر عالی گذاشته شده است.این مدل دارای تک سنسور تقویت شده دوبل LNC و تقویت شده دوبل سنسور TR9600 همراه با جفت سنسورهای آلتراسونیک و دو پراپ زمینی با کنترل از راه دور وتصویربرداری همزمان محدوده ۵۵متر در ۵۵متر کامل باعمق کاوش ۲۵متر حفره و تونل و اتاقک های زیرزمینی و۲۰متر فلزات و رگه های معدنی تا عمق ۳۶متر

 

 

 

شرکت فلزیاب "نانو بازرگان ایران" بزرگترین شرکت فروش بهترین فلزیاب های دنیا در ایران

تلفن تماس جهت سفارش دستگاه

 ۰۹۰۱۳۵۴۵۴۱۵

مهندس بساکی

 تحویل با تست



خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


موضوعات مرتبط: دستگاه های تصویری ، اسکنر
برچسب‌ها: رادار اسکنفلزیاب تصویری رادار اسکننقطه زن تصویری رادار اسکنطلایاب رادار اسکنطلایابدستگاه گنج یابدستگاه فلزیاب

تاريخ : سه شنبه 20 شهريور 1403 | 22:38 | نویسنده : کوروش |

جی پی ار "فارمت ریمکس GPR100"

 

 

 

سیستم جی پی ار “فارمت ریمکس GPR100”

 

محصول ترکیه با عمق ۸متر. کاملا قطعات ژئوفیزیک و حالت جی پی ار با انتن های خروجی با فرکانس 300 مگاهرتز و 100 مگاهرتزی و قابلیت نصب انتن های ۵۰۰ و ۷۵۰ مگاهرتز دو قطبی GPR. دارای آنتن: 90کیلوهرتزی KHzUltra با ولتاژ بالا. دارای پنجره زمانی ۷۵ تا ۱۵۰ الی ۳۰۰نانوثانیه و مصرف: 14V 400 mA و تبلت کوچک اسکن بصورت سه بعدی. دارای نرم افزار تجزيه و تحليل Voxler2d. قابلیت تشخیص انواع سازه های زیرساختی.

 

 

 

شرکت فلزیاب "نانو بازرگان ایران" بزرگترین شرکت فروش بهترین فلزیاب های دنیا در ایران

تلفن تماس جهت سفارش دستگاه

 ۰۹۰۱۳۵۴۵۴۱۵

مهندس بساکی

 تحویل با تست



خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


موضوعات مرتبط: دستگاه های تصویری ، اسکنر
برچسب‌ها: فارمت ریمکسفلزیاب تصویری فارمت ریمکسریمکسطلایاب تصویری فارمت ریمکسجی پی آرنقطه زن تصویری فارمت ریمکسدستگاه گنج یابGPR

تاريخ : دو شنبه 19 شهريور 1403 | 13:54 | نویسنده : کوروش |

سیستم جی پی ار "ریمکس500" 

 

ریمکس500

 

 

دستگاه جی پی ار “ریمکس 500”

 

محصول ترکیه با عمق کاوش ۸متر. دارای کارکرد جی پی ار و حالت ژئوفیزیکی پایدار در انواع خاک. دارای انتن های با فرکانس خروجی ۵۰۰مگاهرتز و ۳۰۰مگاهرتزی. قابلیت ارائه و نصب انتن های Shielded. نصب لپ تاپ بصورت کامپیوتر سرخود بدون سیم وایرلس. قابل استفاده در انواع خاک و بیشتر برای زمین های چالش بر انگیز استفاده میگردد. قابلیت تشخیص سازه ها و تونل ها و راهروهای زیرزمینی. مناسب جهت باستان شناسی و کاوش مسیرهای باستانی و سازه های قدیمی

 

 

 

شرکت فلزیاب "نانو بازرگان ایران" بزرگترین شرکت فروش بهترین فلزیاب های دنیا در ایران

تلفن تماس جهت سفارش دستگاه

 ۰۹۰۱۳۵۴۵۴۱۵

مهندس بساکی

 تحویل با تست



خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


موضوعات مرتبط: دستگاه های تصویری ، اسکنر
برچسب‌ها: ریمکسفلزیاب ریمکسفلزیاب تصویری ریمکسنقطه زن تصویری ریمکسطلایاب تصویری ریمکسجی پی ارفلزیاب تصویری جی پی اردستگاه گنج یاب

تاريخ : دو شنبه 19 شهريور 1403 | 13:38 | نویسنده : کوروش |

سیستم تصویری و نقطه زن" زایلوگ 2018"

 

 

سیستم تصویری و نقطه زن” زایلوگ 2018″


  • سیستمی سبک و چریکی
  • دارای دو مدل بیسیک و پرو
  • عمق کاوش در دو مدل ۱۵متر و ۲۰متر
  • دارای عملکرد الکترومگنتیک
  • مجهز به سوپرسنسور سرخود
  • قابلیت اسکن گیری زنده بصورت لایو و گرانداسکن
  • قابلیت تفکیک طلا و نقره و حفره و فضاهای خالی
  • نمایش عمق هدف بصورت عددی روی لپ تاپ
  • شناسایی دقیق تونل،حفره، اتاقک و فضاهای خالی
  • مجهز به تب لت کوچک سرخود و قابل جداسازی بهمراه اتصال وایرلس به سیستم
  • مجهز به خط اسکن لیزری بروی سوپرسنسور
  • قابلیت ذخیره سازی تصاویر اسکن شده در منوی اصلی دستگاه تا ۵۰۰ اسکن
  • قابلیت اسکن گیری بصورت دستی و اتوماتیک به روی هر ابعادی از زمین
  • مجهز به چهار منوی اصلی و حالت ذخیره سازی در خود سیستم
  • مناسب جهت مناطق سخت و شیبدار و حتی ناهموار.
  • سیستمی بسیار کوچک و سبک و قابل حمل راحت
  • دارای دو سال گارانتی کامل و ۵سال خدمات پشتیبانی شرکت

 

 

 

شرکت فلزیاب "نانو بازرگان ایران" بزرگترین شرکت فروش بهترین فلزیاب های دنیا در ایران

 

تلفن تماس جهت سفارش دستگاه

 

 ۰۹۰۱۳۵۴۵۴۱۵

 

مهندس بساکی

 

 تحویل با تست



خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


موضوعات مرتبط: دستگاه های تصویری ، اسکنر
برچسب‌ها: زایلوگگنج یاب زایلوگطلایاب تصویری زایلوگنقطه زن تصویری زایلوگفلزیاب تصویری زایلوگدفینه یابیزایلوگ 2018

تاريخ : یک شنبه 18 شهريور 1403 | 21:30 | نویسنده : کوروش |

epx 10000

 

epx 10000

 

 

اسکنر رادیویی “ای پی ایکس10000”

 


اسکن زیرزمینی و تونل یاب با طیف وسیع آشکارساز فلزی هوشمند بعنوان فلزیاب قوی. این یک ابزار علمی است، باید دستورالعمل های استفاده از هر جزئیات را دنبال کند. به شدت توصیه می شود که این دستورالعمل ها را با دقت مطالعه کنید تا عملیات دستگاه را درک کنید و سپس به سایت برای تمرین با استفاده از نمونه هدف به منظور کسب تجربه بیشتر مراجعه کنید. ما بهترین نتایج تشخیص را برای شما آرزو می کنیم.
پارامترهای فنی:
1. محدوده عمق تشخیص: ۵متر تا ۵۰متر 2. محدوده فاصله تشخیص: ۱۰۰متر تا ۱۰۰۰متر.
3. باتری قابل شارژ: 8 ساعت کار مداوم 4. ولتاژ: 12VDC
محدوده دما 5.
The: 45 ℃ تا 85 ℃
6. رطوبت: 0 ~ 95٪ (غیر متراکم)
7. پردازنده 16 بیتی،
8. پردازنده40MIPS -16MH 2 بیت DSS، موج از خروجی
9. فرکانس سیگنال دیجیتال synthesisX20PLL، تثبیت کننده فرکانس خودکار، 0.1MHz
صفحه نمایش
10.رنگColor LCD، رزولوشن 480 x 320 پیکسل

وزن
11.بند Net: 6.6kg، وزن ناخالص: 10.5kg 12. اندازه محصول

 

 

شرکت فلزیاب "نانو بازرگان ایران" بزرگترین شرکت فروش بهترین فلزیاب های دنیا در ایران

تلفن تماس جهت سفارش دستگاه

 ۰۹۰۱۳۵۴۵۴۱۵

مهندس بساکی

 تحویل با تست



خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


موضوعات مرتبط: دستگاه های تصویری ، اسکنر
برچسب‌ها: ای پی ایکساسکنر رادیویی ای پی ایکسطلایاب تصویری ای پی ایکسنقطه زن تصویری ای پی ایکسدستگاه گنج یابفلزیاب تصویری ای پی ایکس

تاريخ : یک شنبه 18 شهريور 1403 | 21:16 | نویسنده : کوروش |

 

 

 

سیستم تصویری نقطه زن “بی ار رویال بیسیک”


محصول امریکا با عمق ۱۸متر.
این دستگاه حاوی تمام مشخصاتی است که ممکن است توسط بازرسان برای گنجینه ها و دفن مورد نیاز باشد، که برای اولین بار در بین تمام آشکارسازهای توموگرافی تصویری قرار دارد.
طراحی ظریف و راحت، علاوه بر سیستم های 2D و 3D که بلافاصله مدل های فلز و خالی را در زمین ایجاد می کند، به راحتی استفاده می شود.
این دستگاه به عنوان یکی از ساده ترین دستگاه های با سیستم تحلیلی 3D در نظر گرفته شده است.
درمقایسه باتمام آشکارسازهای سنتی موجود در بازار، این دستگاه بدون نیاز به حمل یک رایانه یا هر عملیاتی برای اتصال با لپ تاپ ساخته شده است.
برنامه تصویربرداری و تجزیه و تحلیل:برنامه Royal که بر روی صفحه نصب می شود با دو سیستم برای تحقیق و تصویربرداری کار میکند.
سیستم اول: سیستم تصویربرداری 3D. بااستفاده از این برنامه می توانیم فرایندهای تصویربرداری (3D) را برای فلزات و غارها در زیر زمین قرار دهیم، جایی که عمق آن به طور مستقیم به هر هدف کشف شده با شماره شناسایی اهداف، آسان تر است تا بین انواع آنها مشخص شود، علاوه بر جزئیات بیشتر در کتابچه راهنمای کاربر دستگاه، با امکان ذخیره تصاویر گرفته شده از تصاویر گرفته شده در جستجوها و بررسی آنها در هر زمان. ما می توانیم به صورت خودکار یا دستی دستیابی به جستجو در این سیستم (3D) را انجام دهیم، همه اینها با یک دکمه ی لمسی روش انتخابی مورد نظر ما را انتخاب می کنند.
سیستم دوم: سیستم تصویربرداری مستقیم2D. جایی که می توان تصاویر را برای فلزات و غارها در زیر زمین کشف کرد، ترجیحا با استفاده از این سیستم برای اسکن مناطق بزرگ قبل از اجرای سیستم 3D که می تواند زمان را ذخیره کند.
تکنولوژی جدید:
از آنجا که چرخ توسعه و مدرنیزاسیون متوقف نخواهد شد، بنابراین باید برای شرکت آمریکایی (BR SYSTEM) که متخصص برای ساخت آشکارسازهای فلزی و ماشین آلات علمی برای مدرن سازی و خلاقیت باشد، در جایی که محصولات آن به بهترین فروش و به طور گسترده ای در جهان و خلاقیت مداوم برای تولید آخرین دستگاه تصویربرداری (ROYAL BASIC)
ویژگی های اصلی دستگاه:
سادگی با عملکرد فوق العاده به شرح زیر است:
صفحه اصلی بر روی دستگاه بدون نیاز به اتصال نصب شده است
یک دکمه برای روشن کردن دستگاه و صفحه نمایش آن با هم، در صورتی که دستگاه به حالت خاموش روشن شود، قرص دستگاه روشن خواهد شد و هنگامی که دستگاه خاموش می شود، قرص را خاموش کنید و نیازی به شارژ نیست، زیرا سیستم الکتریکی در حال حاضر رایج است بین واحد اصلی دستگاه و رایانه لوحی که دستگاه و تبلت را از باتری خارجی تامین می کند.
همچنین دکمه های کنترل پنل را تنها به سه دکمه انتخاب کاهش داده است.
سهولت استفاده: این دستگاه از ساده ترین دستگاه هایی است که با سیستم تصویربرداری 3D با توجه به همه دستگاه ها کار میکند.
عملکرد قوی: با این سادگی شما می توانید بهترین نتایج به دست آمده به 18 متر به عنوان یک عمق واقعی در مورد سن و اندازه اهداف این کار با باتری قابل شارژ خارجی با قدرت 12 ولت می تواند دستگاه را به طور مداوم برای 8 ساعت کار کند.
عمق: عمق حداکثر 18 متر.
قطعات و اجزای سازنده:
کیسه اصلی دستگاه، که شامل:
واحد اصلی دستگاه که حاوی صفحه ای است که بر روی دستگاه نصب شده است تا مستقیما به بررسی و صفحه کلید لمسی راحت بپردازد تا برنامه دلخواه را با یک لمس انتخاب کند.
دارای هدست
باتری قابل شارژ به میزان 12 ولت با یک شارژر مخصوص برای آن.
دفترچه های راهنما (انگلیسی).
دو سال گارانتی.

 

 

شرکت فلزیاب "نانو بازرگان ایران" بزرگترین شرکت فروش بهترین فلزیاب های دنیا در ایران

تلفن تماس جهت سفارش دستگاه

 ۰۹۰۱۳۵۴۵۴۱۵

مهندس بساکی

 تحویل با تست



خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


موضوعات مرتبط: دستگاه های تصویری ، اسکنر
برچسب‌ها: فلزیاب تصویریفلزیاب تصویری بی ار رویالبی ار رویالنقطه زن تصویری بی ار رویالطلایاب تصویری بی ار رویالبی ار رویال بیسیکدستگاه گنج یابفلزیاب آمریکایی

تاريخ : یک شنبه 18 شهريور 1403 | 21:12 | نویسنده : کوروش |
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب شوک سیستم
  • وب آهنگ های ابدی
  • وب اسپرت
  • وب کرب و بل