دستگاه "مگنتومتر ام جی200"

محصول روسیه که از آن برای یافتن اهداف فلزی سطحی و عمقی اسفاده میشود. با این دستگاه مگنتومتر میتوان گروه فلزات آهنی را مانند آهن و کبالت و نیکل را تا عمق ۱۲ متری تشخیص داد.میتوان اهدافی که حاوی مقداری آهن هستند را سریع و با دقت بالایی یافت. دستگاه مگنتومتر ام جی ۲۰۰ برای بررسی سریع سایت های باستان های مفید است. امکان یافتن اجرام آسمانی با این دستگاه.امکان یافتن اهداف نظامی در عمق عای زیاد.یافتن اهداف باستانی اعم از فلز و سفالهای پخته شده و کوره دیده.امکان یافتن لوله و کابلهای فلزی در عمق.۲۵ ساعت کار مداوم با باطری های قلمی.اپ امکان تعیین سایز هدف برای دستگاه.امکان تعیین میزان و نوع صدای پس زمینه برای اهداف مختلف.بدنه ای سخت و مقاوم در برابر ضربه.سبک و کم حجم است. دستگاه مگنتومتر ام جی ۲۰۰ دارای طولی ۶۰ سانتی متری است که دارای بدنه ای سخت و مقاوم در برابر ضربه های احتمالی است.جم و جور بودن و داشتن وزن کم به دستگاه قدرت مانئر بیشتری را برای بررسی مکان های وسیع را کمترین زمان ممکن به اپراتور میدهد. داشتن میکرو پردازشگرهای حساس به دستگاه امکان پردازش و بررسی ۱۰۰۰۰ میدان مغناطیس را در هر ثانیه میدهد. به صورت دیداری میتوان تغییرات را به صورت عددی مشاهده نمود. میتوان فلزات سطحی را با استفاده ز ولو خاصی به صورت کامل حذف نمود. میزان حساسیت از ۰٫۴ nT/m; 4 nT/m است.فرکانس اندازه گیری ۱۰ بار در هر ثانیه است. آهن بخش بسیار بزرگی از تمام تمدن ها را در بر میگیرد و برای همیشه در کنار انسان برای ساخت و ایجاد تمدن های نوین بوده است. در تمام سایت های باستانی آهن و اهداف ساخته شده از آن را میتوان پیدا کرد و یا ردپای از آنها مشاهده نمود. استفاده از دستگاهی مانند مگنتومتر ام جی ۲۰۰ میتواند افق های جدیدی را پیش رو ما باز کند. مگنتومترها همیشه از گزینه های اولی برای باستان شناسان حرفه ای بشمار می آیند.

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


موضوعات مرتبط: دستگاه های پالسی یا بوقی
برچسب‌ها: خرید دستگاه فلزیاب, دستگاه "مگنتومتر ام جی200" ,دستگاه اسکنر, دستگاه تصویری, دستگاه طلایاب, دستگاه نقطه زن, ردیاب تصویری, ردیاب دیجیتال, ردیاب ها ,سکه زن ,شعاع زن, گنج یاب, گنج یابی

تاريخ : چهار شنبه 25 تير 1399 | 20:2 | نویسنده : کوروش |

سیستم "تیرکس"

محصول امریکا با عمق کاوش ۶متر. (فرستنده گیرنده) یک سیستم جدید کشف فلز است. این عمدتا برای تشخیص اشیاء فلزی بزرگ مانند ذخایر زیرزمینی، بشکه، بمب و UXO بزرگ استفاده می شود.ویژگی های خاص سیستم تیرکس شامل انتخاب آن در مورد اشیاء کوچک فلزی که نزدیک به سطح آن پوشانده شده است و در مقایسه با آشکارسازهای فلز فعال – دامنه تشخیص خوب آن در اشیای بزرگ (اثر فرستنده) است. بسته به اندازه آنها کم عمق، اجسام کوچک یا نادیده گرفته می شوند و یا به رسمیت شناخته می شوند و به طور خاص نمایش داده می شوند (اثر جذب).
مشخصات فیزیکی:
وزن حدود ۳،۱ کیلوگرم
داده های تکنیکی
منبع تغذیه باتری لیتیوم قابل شارژ قابل تعویض ۱۲ ولت، ۲٫۰ آینه
زمان کار تقریبا ۴ ساعت در دمای ۲۰ درجه سانتیگراد
تعداد سطوح حساسیت ۵
محدوده دما حدود -۱۰ ° C تا +۴۰ ° C
ابعاد تقریبا کل ۱۵۰۰ x 420 x 210 میلیمتر
کویل های بیضی شکل ۴۲۰ x 280 میلیمتر
فاصله سنسور ۱۲۰ سانتیمتر.
به این ترتیب، سیستم تیرکس یک مکمل ارزشمند برای مکان بمب کلاسیک (تکنولوژی مغناطیس منفعل) را نشان می دهد. برای عملیات متعارف، یک گالوانومتر و یک دستگاه هشدار صوتی در جعبه الکترونیکی یکپارچه شده است. علاوه بر این، سیستم تیرکس دارای خروجی داده های آنالوگ است و همچنین می تواند به یک logger داده شود تا یک نقشه برداری دیجیتالی به آن امکان دهد. سیستم تیرکس شامل دو کویل مرتب شده و مجزا است. یک جریان متناوب فرکانس تعریف شده به سیم پیچ فرستنده تغذیه می شود و یک ولتاژ خاص را به سیم پیچ گیرنده هدایت می کند. اجزای فلزی که در محدوده سنسور قرار می گیرند، این اتصال گسترده ای بین فرستنده و گیرنده را تغییر می دهند. این تغییرات به یک سیگنال مکان تبدیل شد. مزیت بزرگی از این روش در حساسیت انتخابی به اشیاء فلزی بزرگ است. قطعات تیرکس از قطعات فلزی مانند قطعات فلزی می تواند نادیده گرفته شود. سیستم تیرکس برای عملیات بدون نیاز به مونتاژ آماده است.
عناصر عامل مانند سوئیچ گام، دکمه تنظیم جبران کننده و تنظیم کننده صدا در قسمت جلوی جعبه الکترونیکی واقع شده است. هنگامی که سطح حساسیت مورد نظر انتخاب شده است، مقدار افست را می توان با دکمه تنظیم کننده جبران صفر کرد. سیستم تیرکس را می توان به طور مستقیم توسط نوار نگهدارنده، توسط یک دسته یا با کمربند حمل کرد. فاصله زمین باید ۷۰ تا ۸۰ سانتیمتر باشد.

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


موضوعات مرتبط: دستگاه های پالسی یا بوقی
برچسب‌ها: خرید دستگاه فلزیاب, دستگاه اسکنر, دستگاه پالسی,دستگاه تصویری, دستگاه طلایاب تصویری, ردیاب تصویری, ردیاب دیجیتال, ردیاب ها, سکه زن, سیستم "تیرکس", شعاع زن, قبریاب, گنج یابی, نقطه زن

تاريخ : چهار شنبه 25 تير 1399 | 20:1 | نویسنده : کوروش |

سیستم "گراندشارک"

محصول امریکا با عمق ۴متر. یک دستگاه آشکارساز ناهنجاری مجهز به دستگاه چند منظوره که می تواند برای بسیاری از وظایف و سناریوهای مختلف مورد استفاده قرارگیرد. سیستم کاربر پسند و دوکاناله با رادار نفوذی کربن(GPR) همراه با الکترومغناطیس. دارای سنسور فلزی مبتنی بر القایی (MD). پیکربندی این سیستم بصورت دستی با عملکرد و کارایی بالا و با عامل نیتکس NITEX کاملا یکپارچه شده است. قابلیت تشخیص مکان دقیق اهداف و تجسم اشیاء
اهداف فلزی و غیرفلزی. سیستم کارکرد و تشخیص این سیستم جی.پی.آر و دارای عملکرد MD برای محل دقیق نقطه یابی و محل زیرزمینی فلزات دفن شده. سیستم گراندشارک اولین آشکارساز دارای فنآوری دوگانه است که ترکیبی از پیشرفته ترین پردازش سیگنال و نرم افزار کاربرپسند بوده که قادر به تشخیص، تبعیض و شناسایی اهداف فلزی در شرایط خشکسالی به چالش کشیدن با آن در یک وزن سبک و قابل حمل اسان.

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


موضوعات مرتبط: دستگاه های پالسی یا بوقی
برچسب‌ها: خرید دستگاه فلزیاب, دستگاه اسکنر, دستگاه پالسی, دستگاه تصویری, دستگاه فلزیاب, ردیاب تصویری, ردیاب دیجیتال, ردیاب ها, سیستم "گراندشارک" ,شعاع زن ,قبریاب, گنج یابی, نقطه زن تصویری

تاريخ : چهار شنبه 25 تير 1399 | 20:0 | نویسنده : کوروش |

نقطه زن پالسی "704 ام پالس"

محصول فرانسه با عمق ۶متر.از این فلزیاب برای یافتن اهداف بزرگ در عمق استفاده میشود. فلزیاب پالسی ۷۰۴ ام مانند فلزیاب های پالسی عمل مینماید. یکی از مزیت های این دستگاه فلزیاب استفاده از لوپ های بزرگ برای نفوذ بیشتر در خاک است.فلزیاب پالسی ۷۰۴ ام فلزیابی پالسی برای عمق زیاد.امکان بررسی سریع و کاوش مناطق وسیع.عدم حساسیت و واکنش به فلز های کوچک و سطحی.ثبات عالی و امکان استفاده در زمین های با مواد معدنی زیاد.امکان استفاده در زمین های ناهموار و کوهستانی.افزایش عمق با استفاده از لوپ های بزرگتر. باطری با برق دهی بیشتر از ۲۰ ساعت کار مداوم. فلزیاب پالسی ۷۰۴ ام از جمله فلزیاب های پالسی و مدرن است .که میتواند اهداف بزرگ را در عمق بیشتر از سایر فلزیاب ها تشخیص بدهد.از فلزیاب های پالسی میتوان در موارد متعددی استفاده نمود.مانند پیدا کردن گنجهای بزرگ در عمقهای که سایر فلزیاب ها نمیتوانند به آن دست یابند. در صورت استفاده از دیتا لاگر میتوان از این سیستم صوتی مانند یک فلزیاب تصویری استفاده نمود. از مزایایی فلزیاب های پالسی داشتن لوپ های بزرگ مانند لوپ های ۱×۱ و ۱×۲ و ۲×۲ و ۳×۳ است. لوپ های بزرگ به اهداف کوچک و سطحی حساسیت نشان نمیدهند. کمتر مناطقی را میتوان مشاهده نمود که به دلیل فعالیت انسان خالی از انواع و اقسام فلزات باشند. اغلب یا بیشتر این فلزات سطحی و یا نزدیک به سطح هستند که بیشتر آنها فلزات آهنی هستند. وجود فلزات آهنی و سایر فلزات سطحی گاها باعث ایجاد دردسر برای کاوشگران در زمان استفاده از فلزیاب میشود. فلزیاب پالسی ۷۰۴ ام به دلیل داشتن فریم یا لوپ های بزرگ میتواند فلزات سطحی را حذف نماید وفقط به فلزاتی که حجیم یابزرگ هستند حساسیت نشان بدهند. هر اندازه سایز و اندازه فریم یا لوپ بزرگتر باشد به همان اندازه عمق افزایش می یابد. از این فلزیاب میتوان در یافتن بمب و راکتهای بزرگ نیز استفاده نمود.

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


موضوعات مرتبط: دستگاه های پالسی یا بوقی
برچسب‌ها: خرید دستگاه فلزیاب, دستگاه فلزیاب, ردیاب تصویری, ردیاب دیجیتال, سکه زن, شعاع زن, طلایاب, گنج یاب, گنج یابی, نقطه زن پالسی "704 ام پالس"

تاريخ : چهار شنبه 25 تير 1399 | 19:59 | نویسنده : کوروش |

نقطه زن پالسی "ریلیک"

دارای عمق کاوش ۴متر.این سیستم با فرمت و شکل خاص و متمایز از سایر فلزیابهای تجاری موجود در بازار عرضه شده است. این دستگاه فلزیاب حاصل سالها تست و تلاش عده ای از بهترین مهندسین در زمینه طراحی و ساخت فلزیاب بوده است.از نظر سرعت عمل بالا و عمق زیاد و قابل استفاده بودن در بیشتر مکانها فلزیابی کامل و بی نظیر است. فلزیاب پالسی ریلیک تکنولوژی نوین در زمینه فلزیابی است. امکان استفاده از فلزیاب پالسی ریلیک در زمینهای مختلف با سطوح ناهموار و محیطهای خشن.دارای سرعت عمل بالا و دقت زیاد در شناسایی اهداف فلزی متفاوت و مختلف.دارای عمق قابل قبول نسبت به سایر فلزیابهای پالسی موجود در بازار.دارای قدرت تشخیص اندازه و سایز فلزات و عدم حساسیت به سنگهای آهنی و سفالها و آجرهای کوره دیده. عدم حساسیت به مواد معدنی و کانی های دارای رگه های معدنی که بیشتر فلزیاب ها را به خطا می اندازند.امکان استفاده از دستگاه فلزیاب توسط یک فرد.امکان تشخیص فلزات بزرگتر از یک سکه.فلزیاب پالسی ریلیک را میتوان در مکانهای مختلف مانند سطوح ناهموار و سراشیبی و سربالایی های تند مورد استفاده قرار داد.یکی از مواردی که حرکت و استفاده از هر نوع فلزیابی را محدود مینماید محدودیت های محیطی مانند مناطق سنگلاخی و جنگلی است که باعث اتلاف وقت و زمان کاوشگر میشوند و قدرت مانور و حرکت را از اپراتور میگیرند. لازم به ذکر است که فلزیاب در رنگهای مختلفی موجود است. گاها اتفاق می افتد که اهداف مورد نظر در زیر سنگی با بوته ای قرار دارد که به دلیل عدم رد شدن کویل از روی مانع امکان تشخیص هدف وجود ندارد. دستگاه فلزیاب ریلیک به دلیل داشتن ارتفاع مناسب از سطح زمین امکان جابجایی و حرکت درسطوح مختلف را داراست که میتوان با آن هر مکانی یا محیطی را مورد بررسی قرار داد و اهداف احتمالی را یافت. با این فلزیاب میتوان انواع و اقسام فلزات در اندازه و سایزهای مختلف را یافت. حداقل اندازه ای که با فلزیاب ریلیک میتوان یافت باید از یک سکه بزرگتر باشد.

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


موضوعات مرتبط: دستگاه های پالسی یا بوقی
برچسب‌ها: خرید دستگاه فلزیاب, دستگاه اسکنر, دستگاه پالسی, دستگاه تصویری, دستگاه طلایاب تصویری, دستگاه نقطه زن, دستگاه های تصویری, ردیاب تصویری, ردیاب دیجیتال ,ردیاب ها, سکه زن, شعاع زن, قبریاب, گنج یابی, نقطه زن پالسی "ریلیک"

تاريخ : چهار شنبه 25 تير 1399 | 19:58 | نویسنده : کوروش |

نقطه زن پالسی "نوماد"

دارای عمق کاوش ۶متر. فلزیابی مناسب برای یافتن اهداف بزرگ در عمق زیاد است. از این فلزیاب نیز مانند سایر فلزیابهای پالسی میتوان در زمینهای مختلف با در صد متفاوت آلودگی استفاده نمود.همیشه شوره زارها مکان نامناسبی برای فلزیاب ها بوده اند.اما فلزیاب نوماد با استفاده از فیلترهای متفاوت قادر است تاثیر مواد معدنی را به حداقل برساند. فلزیاب نوماد فلزیابی جدید در زمینه فلزیابی است.دارای کویل ۳۰ سانتی برای پیدا کردن فلزات ریز و کوچک است. دارای فریم بزرگ ۱۱۶ سانتی برای عمق زیاد است.دارای باطری با طول عمر زیاد است .که میتوان برای مدت زیادی بدون احتیاج به شارژ از آن استفاده نمود. دارای دو پردازشگر قوی است.دارای تفکیک مناسب برای تشخیص و جدا سازی انواع فلزات مختلف است.دارای ثبات و پایداری عالی در خاک های مختلف و متفاوت است. فلزیاب پالسی نوماد مانند هر فلزیاب پالسی دیگری فلزیاب مناسبی برای فلزات بزرگ و حجم دار است. این فلزیاب حاصل سالها تست و آزمایش و تجربه در زمینه ساخت فلزیابهای پالسی است.در زمین های با در صد زیاد مواد معدنی و سایر آلوودگی ها بخوبی کار میکند.فلزیابی آرام و ساکت و بدون نویز و پارازیت است. عمق نفوذ این فلزیاب میتواند با توجه به فریم و کویل متغییر و متفاوت باشد. از کویل ۳۰ سانتی میتوان برای سکه و اشیا کوچک استفاده نمود. از فریم یا کویل بزرگ میتوان برای کاوش در عمق زیاد استفاده نمود. یکی از مزایایی کویل یا فریم بزرگ عدم حساسیت به فلزات ریز است. کار کردن با فلزیاب نومادنیازی به تجربه خاصی ندارد.میتوان میزان حساسیت دستگاه را با توجه به نوع خاک و حجم فلز مورد نظر کاهش یا افزایش داد.صدای پس زمینه میتواند اطلاعات مفیدی در زمینه عمق و نوع فلز به اپراتور بدهد. از این فلزیاب میتوان در مناطق کوهستانی به خوبی و بدون افت عمق استفاده نمود.

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


موضوعات مرتبط: دستگاه های پالسی یا بوقی
برچسب‌ها: خرید دستگاه فلزیاب, دستگاه اسکنر ,دستگاه تصویری, دستگاه طلایاب تصویری, دستگاه نقطه زن, دستگاه های تصویری, ردیاب تصویری, ردیاب دیجیتال, ردیاب ها, سکه زن, شعاع زن, گنج یابی ,نقطه زن پالسی "نوماد", نقطه زن تصویری

تاريخ : چهار شنبه 25 تير 1399 | 19:57 | نویسنده : کوروش |
تاريخ : چهار شنبه 25 تير 1399 | 19:56 | نویسنده : کوروش |

فلزیاب "اس.ای235"

محصول امریکا با عمق سطحی ۲متر.دارای تجهیزات پیشرفته جستجوی زیر زمین. ورود به دات نت و اضافه کردن به لیست منوی سیستم. سیستم کارکرد پالسی القایی و زنگ صوتی و بصورت لرزش خاموش‌.دارای حساسیت بالا به اهداف فوق العاده کوچک و ریز در عمق کم. فوق العاده سبک وزن و ساخته شده از پلی کربنات پیشرفته. دارای صفحه دیجیتال با یک باتری ۹ ولت تک. کم هزینه، حساسیت بالاو کانال های جستجوگر زمین توسط کارشناسان بلندپایه در زمینه تشخیص فلزات مدفون ساخته شده است، و یک آشکارساز فلزی با قیمت مناسب که برای عملیات جستجوی زمین طراحی شده است. اگر چه در ابتدا برای عملیات جستجو در پلیس امریکا طراحی شده بوده، انا اشکارساز متخصصان نظامی را در توانایی خود برای تشخیص آیتم های ذخیره شده با حداقل محتوای فلزات و همچنین سهولت استفاده از آن شگفت زده کرد. دارای لوپ با قطر پروب: ۲۰ سانتیمتر (۸ اینچ) و ۵۶ “کاملا توسعه یافته. وزن سیستم : ۱٫۵ کیلوگرم (۳٫۲۱ پوند) و دارای قدرت: استاندارد ۹ ولت آلکالین باتری.

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


موضوعات مرتبط: دستگاه های پالسی یا بوقی
برچسب‌ها: خرید دستگاه فلزیاب, دستگاه اسکنر ,دستگاه پالسی, دستگاه تصویری, دستگاه های تصویری, ردیاب تصویری, ردیاب دیجیتال, ردیاب ها, سکه زن, شعاع زن, فلزیاب "اسای235",قبریاب, گنج یابی

تاريخ : چهار شنبه 25 تير 1399 | 19:55 | نویسنده : کوروش |

فلزیاب پالسی دی. ایکس 8000

فلزیاب پالسی دی.ایکس۸۰۰۰
اکسکلوسیو دی.تی.ای با عمق کاوش ۶متر. دارای کویل ۴۵سانتی و کابل۸متری کاوش. دارای کلید تفکیک طلا و همچنین قابلیت استفاده از فریم یک در یک جهت متراژهای بالاتر. مجهز به خروجی صوتی و میترحساس جستجوی فلزات و مجهز به کلید تنظیم دور جهت بالانس بهتر. دارای هدفون و لوپ ضداب.

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


موضوعات مرتبط: دستگاه های پالسی یا بوقی
برچسب‌ها: dx8000 ,دی ایکس 8000 ,فلزیاب پالسی, فلزیاب پالسی دی ایکس 8000

تاريخ : چهار شنبه 25 تير 1399 | 19:54 | نویسنده : کوروش |

فلزیاب توماس

اکسکلوسیو DTI المان با ۶ متر عمق.قابلیت پیداکردن انواع فلزات در اعماق و قابلیت استفاده از لوپ ۴۵ سانتی و لوپ بزرگ.تفکیک طلا،نقره،اهن و نیکل.نقطه یابی دقیق. مجهز به کابل ۸ متری کاووش.

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


موضوعات مرتبط: دستگاه های پالسی یا بوقی
برچسب‌ها: tomas, tomas detector ,توماس, فلزیاب پالسی, فلزیاب پالسی توماس

تاريخ : چهار شنبه 25 تير 1399 | 19:52 | نویسنده : کوروش |

ایتراک

طيف باند کامل (FBS) اغلب فلزیابها که در بازار وجود دارند بر روی یک فرکانسی یا دو فرکاتسی در محدوده ۱تا ۷۰ کیلو هرتز کار می کنند. اگرچه این تکنولوژی برای سالیان متوالی در صنعت گزینه مناسایی تشخیصی داده میشد ولی شرکت ماین لب به این نتیجه رسید که فرکانسی که بتواند در یک ناحیه به خویی کار کند زمانی که بتواند در یک ناحیه دیگر مورد استفاده قرار گیرد باید شرایط قابل تطبیق مناسبی یا این حالت جدید را داشته باشد.

سطح کاوشهای معدنی در زیر زمین همچنین مقدار زیادی یا مواد ناخاله موجود در زمین و سایز هدف همگی معیارهایی هستند که در بهره کلی سیستمهای فلزیایی در جهت انتقال سیگنال با فرکانسی مشخصی تاثیر گذار خواهند بود. تکنولوژی FBSحالت چند فرکانسی سیستمهای Mineiab یعنی EBS(طیف باند گسترده) را با یک میکرو پروسسور قوای جدید ترکیب کرده که در نهایت مزایای را شامل میشود که موجب شده است: عمق شناسایی بیشتر

حساسیت بیشتر در یک محدوده مشخصی برای اهداف متفاوت تاثیرپذیری تداخلی کمتر از منابع الکترومغناطیسی خارجی شناسایی دقیق تر مشخصه های هدف مدار FBS به شکل اتوماتیک فرکانسی های چندگانهای را به شکل همزمان ارسال میکند. این حالت موجب افزایش مقدار متوسط محدوده فرکانسی که از سیگنال ارسالی در سیمپیچدتکتور دریافت می شود، خواهد شده که این مقدار بازگشتی در یک محدوده گستردهای از پاسخهاآنالیز میشود. این حالت به عE-Tra امکان آنالیز اطلاعات بیشتری را از اهداف میدهد به گونهای که امکان شناسایی هدف یا با دقت بالاتری انجام می شود. تکنولوژی FES استفاده شده در سیستمهای mainlab یعنی شناسایی دقیق تر، حساس تر و در عمق بیشتر

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


موضوعات مرتبط: دستگاه های پالسی یا بوقی
برچسب‌ها: E-Trac ,تکنولوژی E-Trac ,دستگاه نقطه زن, ایتراک, فلزیاب ایتراک

تاريخ : چهار شنبه 25 تير 1399 | 19:50 | نویسنده : کوروش |

چارپراپ و وزنه سنج "جی.پی.ال100"

چارپراپ و وزنه سنج "جی.پی.ال100"

⬅️محصول امریکا
⬅️مختص فلزیابی و زمین شناسی با نفوذ عالی جهت فلزات در زیرزمین
⬅️یک ابزار نشان دهنده مقاومت.
⬅️تا ۲۲۰۰۰ فوت مربع دقیق عمل می کند همانند GPL 200
⬅️عملکرد کاملا دقیق همان GPL 200 است، با وسیله اندازه گیری بزرگ جریان
⬅️حامل اولیه، میله ها، سیم پیچ ها، سیستم های باتری، و غیره. قابلیت خواندن تا ۵۰ فوت. انتخاب عالی برای شکار گنج جدی
⬅️لوازم جانبی کارخانه:
⬅️متر آنالوگ
۱۲V ژل باتری
⬅️شارژر باطری
⬅️اتصالات باتری
⬅️دارای چهار  پراپ استاندارد و دقیق
⬅️چهار ضلعی سیم ۷۴ فوت
⬅️از آنجا که ما نمی توانیم به زمین برسیم و آشکارسازهای استاندارد با استفاده از کویل های ارسالی / دریافتی در عمق محدود شده اند و محدود به یک منطقه “اسکن” بزرگتر از سکه جستجو، برای شکارچی جدی گنج برای پیدا کردن مناطق بزرگ با هر درجه دقت، به ویژه اگر در عمق بیش از یک یا دو پا جستجو کنید!
⬅️ براساس سنسورهای تشخیص قابل اندازه گیری، قابل اندازه گیری است، ممکن است در زمان کمتری در مناطق بزرگ جستجو کنید
⬅️ گنجینه های خود را تا عمق ۱۰۰پا جستجو کنید. تمام فلزات باقیمانده، با ارزش و غنی با ارزش، اکسید می شوند.
⬅️ با توجه به ترکیب خاص فلزی، با نرخ های مختلف تجزیه می شوند. در مقایسه با طول زمان، اشیاء فلزی از بین می روند یا در زمین تخریب می شوند.
⬅️می توان آنها را با تجهیزات تخصصی پیدا کرد که زمین را به طور متوسط یا طبیعی در یک منطقه اندازه گیری می کنند، سپس با ارسال سیگنال های حامل از طریق زمین، GPL می تواند مکان ذخیره شده شی یا شیء بین پروب سنسور.
⏮سرعت سنج حامل که در هر دو GPL 100 و ۲۰۰ یافت می شود بسیار حساس است و می تواند یک سیگنال نسبتا دقیق از هدف مانند طلا، نقره، مس و آهن نشان دهد
⬅️میتواند کاربر را به تونل ها و حفره های درون غارها منتهی و هشدار دهد. متر ثانویه (۱۰XHigh / 0.1X کم دامنه متر) فقط در GPL 200 یافت می شود، جمع آوری سیگنال های مختلف (هر دو) بالاتر و پایین تر از متر دیجیتال بزرگتر.
⬅️دارای سنسور ثانویه به میزان قابل توجهی در خارج از محدوده طبیعی عمل می کند و کاربر را قادر می سازد تا سیگنال ها را پس از رسیدن به حالت عادی به حالت عادی برساند و از بین برود. ⬅️قابلیت GPL یک حسگر بسیار گرانقیمت علمی و قابل اعتماد است که بسیار آسان برای استفاده است.
⬅️قابلیت گذاشتن میله های پراپ به داخل یک الگوی مشخص شده در دستورالعمل. بدین صورت دکمه های مربوطه را فشار دهید اندازه گیری قرائت های مقاومتی ادامه تا زمانی که حسگر یک هدف را نشان می دهد،
⬅️نمایش نقطه دقیق حفاری و بازیابی گنج بصورت دقیق
⬅️دارای ۴ مرحله آسان برای استفادهGPL
Ground Penetrating Locator سطح مقاومت را از نقطه به نقطه اندازه گیری می کند، اگر GPL نشان دهنده مقاومت بالا باشد، به طور کلی این بدان معنی است که شما یک غار یا تونل پنهان را پیدا کرده اید
⬅️هنگامی که پاسخ TARGET روشن است، شما می توانید مطمئن باشید که یک هدف فلزی واقع شده است.
⬅️اپشن لامپ نشان میدهد که:
LAMP RESPONSE TARGET نشان می دهد که یک هادی خوب جذب قدرت را به دلیل شارژ باتری قوی بر روی فلز است. GPL یک مدار خاصی دارد که لامپ را در درجه های مختلف روشنایی فعال می کند – هر چه هدایت کننده بهتر باشد، چراغ قوه روشن تر است. GPL دارای یک مدار مصرف انرژی متغیر است و در هنگام هدایت زمین به صورت غیر مستقیم یا ضعیف از قدرت بسیار کم استفاده می کند. این حداکثر توان ۵ آمپر دارد، بیش از اندازه کافی است تا بتواند قویترین هادی فلزات گرانبها حضور خود را نشان دهد.
⬅️هنگامی که سیگنال فرکانس قوی و پایین از زمین از یک پروب زمین (یا میله) به دیگری منتقل می شود، موج به عنوان یک “حامل رادیویی” استفاده می شود. موج DC ساخته شده توسط یک باتری ۱۲ ولت قادر به حرکت تنها چند اینچ از طریق زمین است. تغییر موج DC به موج AC موجب می شود که در فرکانس پایین بسیار بیشتر حرکت کند. این موج موجب کمترین مقاومت در برابر زمین می شود.
⬅️دارایCW که به راحتی از طریق فلزات گرانبها سفر می کند. اگر فلز در مسیر موج است، موج در مقاومت در امتداد مسیر خود مقاومت می کند. در این مورد، CW “قوی تر” به پروب دریافتی دسترسی پیدا می کند.
مهندس بساکی
شرکت فلزیاب نانوبازرگان

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


موضوعات مرتبط: دستگاه های پالسی یا بوقی
برچسب‌ها: چارپراپ و وزنه سنج "جیپیال100", خرید دستگاه فلزیاب, دستگاه اسکنر,دستگاه نقطه زن, ردیاب تصویری, ردیاب ها, سیستم تصویری, شعاع زن ,فلزیاب ها, قبر گبری ,قبریاب, گنج یاب, گنج یابی, نقطه زن پالسی, نقطه زن تصویری

تاريخ : چهار شنبه 25 تير 1399 | 14:21 | نویسنده : کوروش |

نقطه زن قلمی پین پوینتر گرت-پرو"

نقطه زن قلمی پین پوینتر گرت-پرو"

نقطه زن قلمی پین پوینتر گرت-پرو”
⬅عمق سی سانت.
⬅ضد آب تا ۲۰ پا. ۹ “طولانی، دارای فرکانس ۱۱٫۵kHz. شامل Garrett
⏮کمربند کراوات، حلقه اتصال لنگر، باتری آلکالن ۹ ولت و ۲ سال گارانتی..
⏮هنگامی که شما در جستجوی گنج هستید، وقت خود را به طور هدفمند برای جستجوی خود هدر ندهید. با Garrett Pro-Pointer AT، شما می توانید قبل از
شروع به حفاری، گنجینه خود را دقیق مشخص کنید. Garrett Pro Pointer AT Pinpointer به طور کامل شناور (تا ۲۰ فوت) است و ویژگی های قدرت یک دکمه، تنظیم مجدد حساسیت، حالت ارتعاش خاموش، قابلیت خاموش شدن اتوماتیک و زنگ هشدار از دست رفته را تضمین می کند. به راحتی pinpointer خود را پیدا کنید اگر آن نادرست است. Pro-Pointer AT تنها ۹ اینچ است و دارای یک کمربند کمربند Garrett، ضمیمه لنگه و یک ضمانت نامه ۲ ساله است. صرفه جویی در وقت، و پیدا کردن گنج بیشتر با Garrett طرفدار Pointer AT Pinpointer.
⏮لطفا توجه داشته باشید: برای جفت سازی ساده با Garrett MS-3 Z-Lynk هدفون بی سیم و یا هر Garrett WR-1 Z-Lynk دستگاه. چراغ روشن قرمز روی هدست بیسیم MS-3 یا هدست Z-Lynk WR-1 نشان می دهد که جفت شدن مناسب با پین پوینتر.
⏮برای جفت کردن Garrett Pro-Pointer AT Pinpointer با Z-Lynk به دیگر هدفون Garrett با اتصال ۱/۴ “جک هدفون، گیرنده بی سیم Garrett Z-Lynk یا گیرنده بی سیم Garrett Z-Lynk (2-Pin AT Headphones) باید خریداری شود بصورت جداگانه.
⏮امکانات:
⏮ گارانتی: ۲ سال گارانتی
⏮ فرکانس کار: ۱۱٫۵kHz
⏮ وزن با باتری در ۶٫۵ اونس (۰٫۲ کیلوگرم)
⏮ شاخص ها: نرخ پالس صوتی / ارتعاش نرمال
⏮ امتیاز ضد آب: ۲۰ پا (۶ متر) حداکثر عمق؛ IP 68
⏮ همگام سازی با یک فشار: اتصال به گیرنده های بی سیم Garrett Z-Lynk
⏮ حلقه تسمه یا طناب حلقه: حلقه اتصال تسمه یا طناب به سمت طرفین Pinpointer
⏮ عملیات تک دکمه: برای قدرت، یکپارچه سازی، تنظیم حساسیت و حالت مخفی (فقط لرزش)
⏮ زنگ Pro-Pointer از دست رفته: پس از ۵ دقیقه بدون فشار دکمه، Pinpointer ⏮اخطار Chirps هشدار دوره ای
Retune سریع: دکمه سریع-مطبوعات فورا از محیط زیست خارج می شود. فیلد کشف سختی برای مشخص کردن دقیق اهداف بزرگتر
راحتی بی سیم: هر دو آشکارساز و Pinpointer Alarms را در هدفون های خود بشنوید، حتی در محیط های پر سر و صدا (ساحل، باتلاق های زیاد، مناطق پرجمعیت شهری، شکار سازمان یافته)
⏮لوازم جانبی کارخانه:
⏮ کمربند چرمی بافته شده
⏮ باتری آلکالن ۹ ولت
⏮ حلقه اتصال تسمه نقاله
۲ سال گارانتی
⏮ طول: ۹ “(۲۲٫۹ سانتی متر)
فرکانس کار: ۱۱٫۵kHz
⏮ تنظیم: تنظیم مجدد خودکار یا دستی
⏮ وزن با باتری در ۶٫۵ اونس (۰٫۲ کیلوگرم)
⏮ کنترل: قدرت، یکپارچه سازی، تنظیم سوئیچ
⏮ ضخامت: ۱٫۵ “(۳٫۸ سانتیمتر) تا ۰٫۸۷۵ سانتیمتر (۲٫۲ سانتیمتر)
⏮ شاخص ها: نرخ پالس صوتی / ارتعاش نرمال
⏮ دمای عملیاتی: -۴ºF (-20ºC) تا ۱۳۰ºF (54ºC)
⏮ امتیاز ضد آب: ۲۰ پا (۶ متر) حداکثر عمق؛ IP 68
⏮ عمر باتری: Carbon-16 Hours، Alkaline-30 Hours، Rechargeable-8 Hours
⏮امکانات:
⏮ چراغ قوه LED برای استفاده کم نور
نکته Pinpointing و ۳۶۰ درجه تشخیص منطقه
حلقه اتصال لنگری به سمت Pinpointer شکل گرفته است
دو برابر عمر باتری سایر پین بالکن ها با چراغ های LED
دکمه قدرت بزرگ با استفاده از دستکش آسان است
رنگ نارنجی روشن برای دید بهتر دیدار زیرین Pinpointer
⏮ همگام سازی با یک فشار: اتصال به گیرنده های بی سیم Garrett Z-Lynk
خاموش شدن اتوماتیک پس از ۶۰ دقیقه از هشدارها؛ موجب صرفه جویی در باتری می شود
⏮ صوتی / لرزش و اسکرپی پره ای معادل صلاحیت جستجو برای خاک
حاکم در اینچ و سانتی متر به سمت سمت Pinpointer به قاضی عمق هدف
⏮ عملیات تک دکمه: برای قدرت، یکپارچه سازی، تنظیم حساسیت و حالت مخفی (فقط لرزش)
زنگ Pro-Pointer از دست رفته: پس از ۵ دقیقه بدون فشار دکمه، Pinpointer اخطار Chirps هشدار دوره ای
⏮ حداکثر حساسیت برای تشخیص بهبود یافته از قطعات و سایر اهداف کوچک. از سه سطح حساسیت انتخاب کنید
Retune سریع: دکمه سریع-مطبوعات فورا از محیط زیست خارج می شود. فیلد کشف سختی برای مشخص کردن دقیق اهداف بزرگتر
مجددا به کاربر اجازه می دهد به سرعت:
⏮ اندازه اندازه / فاصله سنج اندازه گیری
⏮ کمک به شناسایی لبه های هدف بزرگ
⏮ اتصال زمین معدنی، شن و ماسه مرطوب، و غیره
⏮ هدف چندگانه را در مقابل یک سیگنال هدف بزرگ قرار دهید
⏮ فیلد کشف کوچک برای نقطه یابی دقیق اهداف بزرگ
شرکت فلزیاب نانوبازرگان ۰۹۰۱۳۵۴۵۴۱۵

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


موضوعات مرتبط: دستگاه های پالسی یا بوقی
برچسب‌ها: خرید دستگاه فلزیاب ,دستگاه پالسی ,دستگاه تصویری, دستگاه گنج یاب, دستگاه نقطه زن ,ردیاب دیجیتال, ردیاب ها, سکه زن ,فروش دستگاه فلزیاب, گنج یاب, گنج یابی, نشانه ها در گنج یابی, نقطه زن پالسی, نقطه زن تصویری, نقطه زن قلمی, پین پوینتر گرت-پرو"

تاريخ : چهار شنبه 25 تير 1399 | 14:19 | نویسنده : کوروش |

فلزیاب پالسی "اکسپیر پرو"

دارای عمق ۵متر. می تواند اهداف فلزی مانند طلا و نقره و …را در عمق های زیاد تشخیص بدهد این فلزیاب اولین فلزیابی است که می تواند تصویری دقیق از فلز را مشخص و معلوم نماید. آماده سازی دستگاه در کمتر از ۴ ثانیه بدون تاثیر مواد معدنی و کانی هاصورت میگیرد.با توجه به نوع خاک منطقه و یا کشور شما شرکت دی آر اس میتواند نرم افزار خاص خاک کشور مورد استفاده را طراحی نماید.این دستگاه ساخت شرکت DRS است. فلزیاب اکسپیر پرو فلزیابی پالسی است.دارای نرم افزار خاص برای نمایش اهداف است.عدم حساسیت به سفال و خشت های پخته شده.نمایش رنگی اهداف یافته شده.عدم حساسیت به مواد معدنی.دارای طیف وسیعی از کویل ها و فریم ها.دارای عمق نفوذ عالی.امکان استفاده از دستگاه در هر شرایطی.امکان استفاده از دستگاه در هر زمینی.عمق مفید کاوش بیشتر از ۵ متر است. فلزیاب اکسپیر پرو علاوه بر کویل یک متری همراه با سیستم کویل ۲۷ و ۴۸ سانت عرضه میشود که می تواند برای اهداف کوچک و مکان های محدود مورد استفاده قرار گیرد. بعلاوه می توان از کویل های بزرگتری مانند کویل ۲×۲ و کویل ۳×۳ را مورد استفاده قرار داد هر اندازه اندازه و سایز بزرگتر باشد به همان اندازه عمق نیز می تواند افزایش یابد.با استفاده از نرم افزار خاص همراه با دستگاه می توان در زمان کار تصویری دقیق از اهداف زیر خاک را بدست آورد.مدت زمان شارژ باطری ۸ ساعت کامل است. فلزیاب اکسپیر پرو می تواند در هر شرایط آب و هوایی مورد استفاده قرار گیرد زمین خیس و مرطوب نمیتواند تاثیر منفی بر عملکرد دستگاه داشته باشد و در شوره زار ها میتوان از دستگاه فلزیاب اکسپیر پرو استفاده کرد.سنگهای قطور نمی توان بر کارایی دستگاه تاثیر منفی داشته باشد .نرم افزار دستگاه با توجه به حجم و شکل اهداف یافته شده می تواندتصویری مشخص از اهداف ارایه بدهد.سفال و خشت های پخته می توانند در عملکرد دستگاههای پالسی تاثیر منفی داشته باشند اما این دستگاه می تواند در این مکان ها با بیشترین قدرت عمل نماید.

مهندس بساکی

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


موضوعات مرتبط: دستگاه های پالسی یا بوقی
برچسب‌ها: اکسپیر پرو, دستگاه بوقی, دستگاه پالسی, دستگاه فلزیاب, فلزیاب "اکسپیر پرو", فلزیاب پالسی, نقطه زن پالسی ,نقطه زن پالسی اکسپیر پرو

تاريخ : چهار شنبه 25 تير 1399 | 14:18 | نویسنده : کوروش |

فلزياب "گولد مکس پاور"

 

فلزياب "گولد مکس پاور"

فلزياب “گولد مکس پاور”
محصول کشور فرانسه است. يکي از بهترين فلزياب هاي که ميتوان از آهن در مکانهاي آلوده و داراي آهن زياد استفاده کرد.سبک و قابل حمل. فلزياب گولد مکس پاور داراي کويل ۹ اينچ ساخته شده از فيبر کربن است. داراي کابل قوي و مقاوم در برابر استفاده مداوم. فرکانس ۱۸KHZ بهترين فرکانس براي يافتن طلا است. سيستمي مولتي تن براي تفکيک در حالت کاري تمام فلزات است.داراي صداي تن پايين براي تشخيص آهن است. بالانس زمين در اين دستگاه قابل تنظيم است. فلزياب گولد مکس پاور از جمله فلزياب هايي است که به صورت تخصصي براي يافتن طلا طراحي شده است. فرکانس ۱۸khz بهترين فرکانس براي يافتن طلاهاي کوچک و کم است.ميتوان طلا را در کنار آهن تشخيص داد. فلزيابي استثنايي براي يافتن اهداف مختلف در خاک هاي با درصد بالايي مواد معدني و کاني هاست. تنظيمات دقيق و پيشرفته به اپراتور امکان تطابق دستگاه با انواع خاک ها و شرايط متفاوت را ميدهد. فلزياب گولد مکس پاور داراي کويلهاي متفاوت و مختلفي است که عبارتند از :
کويل ۲۴×۱۱کويل ۹ اينج دابل دي کويل ۲۷ سانتي متري و کويل ۳۸×۴۵ و کويل ۲۵×۱۱ و کويل ۲۴×۱۱ يکي از مناسب ترين کويل ها براي کاوش در مناطق با آلودگي هاي فلزات آهني است. اين فلزياب را ميتوان فلزيابي چند صدايي نامگذاري نمود که داراي صداي پس زمينه قابل تنظيم براي آهن است. امکان تغيير فرکانس در اين دستگاه وجود دارد مخصوصا زماني که دو دستگاه شرکت اکس پي نزديک هم کار ميکنند. در طراحي و ساخت اين فلزياب سعي شده است از بهترين و با کيفيت ترين قطعات استفاده شود. در زمينهاي ناهموار و مواد معدني زياد و همچنين شوره زارها از اين دستگاه بخوبي استفاده نمود. در صورتي که صرفا قصد پيدا کردن طلا را در مکانهاي آلوده داريد دستگاه فلزياب گولد مکس پاور ميتواند يکي از بهترين گزينه ها باشد.

مهندس بساکي

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


موضوعات مرتبط: دستگاه های پالسی یا بوقی
برچسب‌ها: دستگاه پالسی, دستگاه طلا یاب, طلا یاب, فلزياب "گلدمکس پاور", فلزياب "گولد مکس پاور", فلزیاب

تاريخ : چهار شنبه 25 تير 1399 | 14:16 | نویسنده : کوروش |

فلزياب پالسي "فورس ريليک"

 

فلزياب پالسي "فورس ريليک"

فلزياب پالسي “فورس ريليک”
ساخت شرکت نوکتا ترکيه است. اين فلزياب بر روي پلت فورم فلزياب فورس طراحي و ساخته شده است. فلزياب صوتي فورس ريليک داراي مشخصات و کارکردهاي جديدي براي يافتن عتيقه جات و سکه است. فلزياب صوتي فورس ريليک را ميتوان در هر زميني استفاده نمود.داراي ۶ مد جستجو و کاوش است.تشخيص و شناسايي مشخصات هدف به صورت اتوماتيک. تعيين ميزان صداي تشخيص آهن.داراي بالانس اتوماتيک و دستي است.نقطه زني و نمايشگر عمق به صورت سانتي متري.تبديل فرکانسداراي کويل هاي ضد آب است.داراي ۱۰ زبان مختلف است.داراي عمر باطري طولاني است. از فلزياب صوتي فورس ريليک ميتوان در تمام زمين هاي مانند شوره زار ها و مکانهاي نزديک ساحل يا مناطق کوهستاني استفاده نمود.فرکانس کاري اين فلزياب ۱۹KHZ است. فلزياب صوتي فورس ريليک داراي تفکيک برتري است که ميتوان سکه و عتيقه اي که ساير فلزياب ها قادر به يافتن آنها نبوده اند پيدا نمايند و در مکانهاي که داراي مقادير زيادي از آهن هستند ميتوان به خوبي از اين فلزياب استفاده نمود.
فورس ريليک داراي کويل هاي ضد آب است و ميتوان در مکانهاي باراني و جاهاي که سطح زمين پوشيده از آب است استفاده نمود.
در حالت All Metal دستگاه داراي بيشترين ميزان عمق است .
در حالت تفکيک Deep Mode داراي بيشترين ميزان عمق است .در مد تفکيک عمق فلزياب کاهش مي يابد.
COG يکي از حالتهاي اين فلزياب است که براي رسانايي خاک مثلا کنار ساحل يا ساير خاک ها طراحي شده است.
در اين حالت دستگاه بر روي اهداف آهني هيچ واکنشي نشان نميدهد.
DI2 داراي دو تون صدا براي تفکيک است.در مکانهاي پاک و بدون آلودگي بهترين گزينه است.
DI3 مختص يافتن سکه است و داراي تفکيک عالي است
SWT داراي دو تون تفکيک است و مکانهاي آلوده طراحي شده است .دستگاه در اين مد عمق زيادي ندارد.اين فلزياب ها در قياس با محصولات ماينلب حرفي براي گفتن ندارند.

مهندس بساکي

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


موضوعات مرتبط: دستگاه های پالسی یا بوقی
برچسب‌ها: detector fors relic,fors relic, detector ,دستگاه بوقی ,دستگاه پالسی, طلایاب, فلزياب پالسي "فورس ريليک", فلزیاب فورس ريليک

تاريخ : چهار شنبه 25 تير 1399 | 14:14 | نویسنده : کوروش |

 

فارمت اف وان

محصول ترکیه با عمق ۲متر. دارای مشخصات فنی در عملکرد طول موج بصورت وی ال اف با سیستم فرکانسی ۵۰۰هرتز و لوپ ۲۷ سانتی متر دابل دی DD و لوپ عنوان استاندارد ۴۵سانتیمتری. قابلیت تنظیم هر نوع محیط های معدنی بیش از حد با خاک واقعی. دارای حساسیت مناسب با سیگنال های صوتی در تشخیص عالی فلزات. این سیستم بصورت VLF در هر نوع شرایط محیطی بصورت منظم و یکپارچه کار میکند و قابلیت تشخیص اهداف و مواد بسیار عمیق. قابلیت ارسال ولتاژ بالا و کاوش عمق اهداف تا ۲متر.

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


موضوعات مرتبط: دستگاه های پالسی یا بوقی
برچسب‌ها: دستگاه پالسی, دستگاه سکه زن ,دستگاه بوقی, سیستم پالسی "فارمت اف وان", فارمت اف وان, نقطه زن پالسی

تاريخ : چهار شنبه 25 تير 1399 | 14:13 | نویسنده : کوروش |

فلزیاب پالسی فارمت ایکس3

فلزیاب پالسی “فارمت ایکس۳”
محصول ترکیه با عمق کاوش ۲متر. دارای ویژگی های فوق العاده در فلزیابی. دارای عامل فرکانس ۱۶ کیلوهرتز و ولتاژ ۱۴٫۸ ولت و عنوان ولتاژ با جریان خارج ۳۵V. قابلیت تفکیک عالی سه نوع فلز.
۱٫ VCO vol1
۲٫VCO vol2
در تشخیص صداهای متفاوت باارزش و بی ارزش و بطور کلی صداهای مختلف و استانه صدا.
۳٫تشخیص فلزات بی ارزش. قابلیت شناسایی نقزه دقیق اهداف و تعیین عمق حدودی ان. دارای باتری لیتیوم آیون بسیار عالی با ۸ساعت کار مداوم.
شرکت فلزیاب نانوبازرگان
مهندس بساکی

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


موضوعات مرتبط: دستگاه های پالسی یا بوقی
برچسب‌ها: farmet x3 ,دستگاه نقطه زن, فلزیاب پالسی "فارمت ایکس3" ,نقطه زن "فارمت ایکس3" ,نقطه زن پالسی

تاريخ : چهار شنبه 25 تير 1399 | 14:11 | نویسنده : کوروش |

فلزیاب "اکونوکس600 و800"

فلزیاب "اکونوکس600 و800"

فلزیاب “اکونوکس۶۰۰ و۸۰۰”
محصول شرکت مینلب استرالیا با عمق کاوش یک متر و جدیدترین محصول شرکت ماینلب استرالیا می باشد. این فلزیاب در دو مدل اکوناوکس ۶۰۰ و ۸۰۰ عرضه می شود. اکوناوکس فلزیابی چند فرکانس است که میتواند مانند سایر محصولات شرکت ماینلب با دقت بالایی فلزات با ارزشی مانند طلا و نقره را در زمین ها و خاک های مختلف پیدا نماید.
✅ فلزیاب EQUINOX مناسب برای یافتن فلزات نزدیک به سطح مانند سکه و غیره است.
✅ دارای تفکیک بسیار دقیق و دسته بندی فلزات مختلف و متفاوت است.
✅ دارای قابلیت استفاده در زمین های مختلف و شوره زارها است.
✅ عدم نیاز به بالانس و سایر تنظیمات اضافی، کافی است دستگاه را روشن و شروع به کاوش نمایید.
✅ دستگاهی مناسب برای سکه یابی و اهداف قدیمی است.
✅ دارای چند برنامه جداگانه برای کاوش در مناطق مختلف و متفاوت است. فلزیاب EQUINOX دستگاهی مناسب برای یافتن فلزات با ارزش با دقت بسیار بالا است. دارای تفکیک عالی و دسته بندی فلزات متفاوت و مختلف است. از این دستگاه میتوان در شوره زارها و مناطق دارای آلودگی های زیاد استفاده نمود. این دستگاه در دو مدل به بازار عرضه می شود که عبارتند از :
۱⃣ EQUINOX 600 :
✅ دارای مد کاری (پارک، زمین، ساحل) است.
✅ دارای ۴ فرکانس ۵,۱۰,۱۵KHZ و مولتی فرکانس است.

۲⃣ EQUINOX 800 :
دارای مد کاری (پارک، زمین، ساحل، طلا) است. دارای‌ ۶ فرکانس ۵,۱۰,۱۵,۲۰,۴۰KHZ و مولتی فرکانس است. فلزیاب EQUINOX دارای قدرت نفوذ عالی در زمین های با درصد بالایی از مواد معدنی و سنگلاخی است. مدل ۸۰۰ این فلزیاب دارای فرکانس های شش گانه است که از حساسیت بسیار بالایی برای یافتن طلا برخوردار می باشد. در مکان های مختلف میتوان با توجه به تفکیک عالی این فلزیاب از آن با دقت بالا استفاده نمود و از حفاری غیر ضروری خود داری نمود. استفاده از این فلزیاب تخصص زیادی لازم ندارد. کافی است دستگاه را روشن و به کاوش ادامه دهید.
شرکت فلزیاب نانوبازرگان
مهندس بساکی

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


موضوعات مرتبط: دستگاه های پالسی یا بوقی
برچسب‌ها: equ nox600 ,equ nox800, اکونوکس 800, اکونوکس600 ,دستگاه فلزیاب, طلایاب پالسی, فلزیاب "اکونوکس600 و800" ,نقطه زن پالسی

تاريخ : چهار شنبه 25 تير 1399 | 14:9 | نویسنده : کوروش |

slicer

سیستم پالسی “اسلایسر”

با عمق مفید ۸ متر

تفکیک بسیار عالی

۱-دارای عمق کاوش ۸متر
۲-مجهز به کویل ۵۵سانتی و فریم یک در یک کاوش
۳-قابلیت سنس یه هدف جدید ۲۰در۲۰ سانت با لوپ ۵۵سانتی در عمق ۲متری
۴-سنس یه هدف فلزی  جدید ۳۰×۳۰ در عمق دو ونیم متری با دیسک ۵۵سانت
۵-قابلیت سنس یه هدف فلزی ۶۰در۶۰ در عمق سه ونیم
۶-قابلیت سنس هدف جدید ۶۰در۶۰ با فریم یک در یک در عمق ۴متر و بیست سانت
۷-مجهز به صفحه دیجیتال نموداری و حالت صوت بهمراه الارم مشخص هر نوع فلز
۸- تفکیک فلزات ارزشمند و غیرارزشمند
۹-دارای نمودار میترینگ با تنظیم حساسیت خودکار
۱۰-بالانس کاملا اتوماتیک و هوشمند که فقط با زدن یک دکمه صورت میگیرد
۱۱-ولوم تنظیم صدای بوق سیستم و حتی خاموش کردن صوت و کار با حالت نموداری در صفحه نمایش دیجیتال
۱۲-مجهز به خروجی صوتی و هدفون
۱۳- نقطه زنی دقیق با سه حالت کاری پیشرفته

شرکت فلزیاب نانو بازرگان

مهندس بساکی

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


موضوعات مرتبط: دستگاه های پالسی یا بوقی
برچسب‌ها: slicer x7 ,اسلایسر ,اسلایسر ایکس 7, دستگاه پالسی, فلزیاب, فلزیاب پالسی

تاريخ : چهار شنبه 25 تير 1399 | 14:8 | نویسنده : کوروش |

EAGLE GTA 2500

این دستگاه نسبت به همه نوع فلز حساس بوده و می‌تواند وجود هر نوع فلزی را در حوضه‌ای عملکرد خود در زیر زمین و یا زیر آب تشخیص دهد و با توجه به میزان برد دستگاه می‌توان از آن برای ردیابی لوله‌های فلزی، کابل‌ها و یا سایر موانع فلزی در زیر زمین نیز استفاده نمود.

طرز کار این دستگاه بسیار ساده بوده و کلیهٔ تنظیمات مورد نیاز بطور اتوماتیک در داخل آن انجام می‌شود. به دلیل بهره گیری از روش القای پالس در این دستگاه نیازی به جبران سازی‌های عوامل محیطی و شرایط زمین نبوده و در همه نوع ترکیبات خاک، زمین مرطوب، نمکزار و حتی در سطح آب‌های شور نیز قابل استفاده می‌باشد.

این دستگاه علاوه بر عملکرد فلزیابی به سیستم تفکیک نیز مجهز شده است. انرژی مورد نیاز دستگاه از باطری قابل شارژ تامین می‌گردد و نیازی به تعویض باطری نمی‌باشد، کافیست پس از تخلیه، آن را به وسیله شارژر مخصوص که به همراه دستگاه ارائه می‌شود شارژ نمود.

فوائد

سیستم پالسی فوائد زیادی دارد از جمله قابلیت استفاده از دیسک بزرگ به قطر ۴۰ و همچنین استفاده از لوپ‌های متفاوت و قدرت فرستنده بسیار بالا مخصوصا زمانیکه شما به کاوش در عمق مشغول هستید هر گونه لوپی با هر اندازه و شکل را با تنظیم مخصوص به خود می‌توان به دستگاه وصل کرد.

دستگاه فلزیاب GTA۲۵۰۰ توانایی کاوش در عمق را با هر گونه لوپی به شما می‌دهد.

دستگاه ایگل جی تی آی ۲۵۰۰ قادر به یافتن مکان شی فلزی در هوا به‌‌ همان اندازه‌ای که در زیر زمین قادر می‌باشد

GTA ۲۵۰۰ به فلزات غیر آهنی مخصوصاً طلا بسیار حساس می‌باشد

و با داشتن امکان تفکیک و نیز باطری سیار کاوشی بی‌نظیر را پدید می‌آورد.

مشخصات فنی :

دارای نمایشگر تمام دیجیتال و خروجی صوتی

دارای مد ALL METAL به منظور تشخیص هر نوع فلز

دارای مد تفکیک طلا (GOLD) با دقت بسیار بالا

دارای سیستم تعیین درصد کشف

دارای ثبات تنظیم و پایداری بالا

امکان تنظیم دستگاه برای شرایط محیطی در خاک‌های مختلف

دارای چراغ صفحه نمایش برای دید در شب

نقطه یابی دقیق هدف و پیدا کردن در عمق زیاد

دارای نمایشگر وضعیت شارژ باتری

دیسک به قطر ۴۵cm

عمق کاوش ۸ متر

مزایا و ویژگی‌های Eagle GTA ۲۵۰۰:

  • حساسیت بالا به انواع فلزات
  • حساس نبودن به آب نمک و یا خاک با املاح معدنی
  • قابل اطمینان با استفاده آسان و ساده
  • استفاده از سیستم دیجیتال برای بهره گیری بهتر
  • داشتن دیسک به قطر ۴۰ سانتی متر
  • نقطه یابی دقیق با لوپهای بزرگ
  • کاوش آسان و موثر مناطقی با مساحت زیاد
  • کارکرد در زمین با سطح نا‌هموار
  • ساختمان مکانیک محکم و با دوام دستگاه
  • وجود لوپ‌های گوناگون برای کاوش
  • واکنش سریع صوتی همراه با کنترل نوسان ولتاژ
  • نمایش گر وضعیت شارژ باطری روی صفحه LCD
  • وجود سیستم تنظیم هوشمند جهت تنظیم دستگاه
  • داشتن حالت کاوش، تفکیک
  • عمق کاوش تا۸ متر
  • لوپهای جستجوگر ضد آب
  • استفاده از دو ولوم جهت تنظیم دستگاه TUN، SET
  • داشتن باطری سیار
  • داشتن کیف مقاوم و ضد ضربه در برابر حوادث
  • دارای چراغ صفحه LCD یا صفحه (دیجیتالی)

لوازم همراه دستگاه:

کیف سامسونت، ضد ضربه – کابل یونیور سال ۸ متری – دیسک ۴۵ سانتی – شارژر ۲۲۰ ولت – هدفون – دفترچه راهنمای فارسی – باطری سیار ۲۴ ولت – بندهای لوپ کیف

شرکت فلزیاب نانو بازرگان

مهندس بساکی

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


موضوعات مرتبط: دستگاه های پالسی یا بوقی
برچسب‌ها: EAGLE ,EAGLE detector ,EAGLE GTA 2500 ,ایگل جی تی آی ۲۵۰۰ ,دستگاه بوقی, دستگاه نفطه زن ایگل ,سیستم پالسی "ایگل جی تی آی ۲۵۰۰", فلزیاب پالسی

تاريخ : چهار شنبه 25 تير 1399 | 14:7 | نویسنده : کوروش |

MD 3030 metal detector

 

 

MD 3030 metal detector

سیستم فلزیاب ” ام دی۳۰۳۰″
دارای عمق تشخیص حدودا ۲متر. سیستمی آسان برای استفاده و کارکردن است. این آشکارساز فلزی می تواند یک ابزار خوب در استفاده نظامی، بازرسی ایمنی، باستان شناسی، شکار گنج، تشخیص ساحل باشد؛ با استفاده از این دستگاه قدرتمند و همه جانبه، می توانید برای سکه ها، آثار، جواهرات، طلا و نقره فقط در هر نقطه شکار کنید. دارای امکانات:
۱٫ کاملا اتوماتیک؛ ضد آب جستجو کویل – اجازه می دهد تا از آشکارساز در آب کم عمق استفاده کنید.
۲٫ تابع حرکت صفر برای دقیق قرار دادن یک هدف؛ نمایش متر – می تواند در یک منطقه پر سر و صدا، جایی که آن را دشوار است برای شنیدن استفاده می شود.
۳٫ تمام فلز – سوئیچ فشار کلید از سوئیچ شناسایی فلز و فلز. این دو بخش به ویژه فراهم می کند راحتی بیشتر به کاربر.
۴٫ بدون کابل انحنای شل – کابل کابلی پنهان جستجو (اتصال بین واحد کنترل و کویل جستجو) جلوگیری از اتصال و برای سهولت تنظیم طول ساقه. زنگ باتری کم – زنگ اتوماتیک صوتی و نقطه قدرت قرمز به طور موثر یادآوری کاربر برای تغییر باتری در زمان است. Adjustable Stem – شما اجازه می دهد طول آشکارساز برای استفاده راحت را تنظیم کنید. میکرو پلاگین که کوئل جستجو را متصل می کند و واحد کنترل از فلز ساخته شده است که پلاگین را قابل اعتماد تر می کند. دستبند و ساق – طراحی شده برای از بین بردن فشار در ساعد. براکت نایلون برای جلوگیری از لغزش محفظه دست بعد از مدت زمان طولانی نگه داشتن آشکارساز توسط بازو. Jack Hedphone – برای اتصال هدفون فراهم شده است. هر دو هدفون استریو یا مونو را می توان استفاده کرد.
مشخصات:
۱٫ قدرت: ۶ x 1.5V AA؛ فرکانس: ۵٫۵ KHz؛ ولتاژ: ۷٫۲-۹٫۶V؛ جریان: آماده به کار: ۳۰mA حداکثر: ۸۰mA
۲٫ دمای کار: -۲۰ درجه تا ۶۰ درجه
۳٫ حساسیت: US 50 Cent: 280mm؛ طول کشش: ۲۳-۳۱ اینچ؛ قطر آشکارساز: ۸٫۳ اینچ.
۴٫ حالت نشانگر: حالت شاخص مکانیکی
۵٫ اندازه بسته بندی: ۵۴x35x15 سانتیمتر.
شرکت فلزیاب نانو بازرگان
مهندس بساکی

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


موضوعات مرتبط: دستگاه های پالسی یا بوقی
برچسب‌ها: md 3030 ,md 3030 metal detector ,ام دی3030 ,سیستم فلزیاب " ام دی3030"

تاريخ : چهار شنبه 25 تير 1399 | 12:58 | نویسنده : کوروش |

fox eye metal detector

 

سیستم فلزیاب “فوکس آی”
دارای عمق کاوش ۳تا۴متر. جدیدترین سیستم موجود که از بدو ورود به بازار مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفت و یکی از سیستم های مورد علاقه ی اپراتورهای حرفه ای بوده که برای انجام کاوش های حرفه ای برای خود لازم و ضروری میدانند. فوکس آی علاوه بر کشف فلزات گرانبها برای کشف گنجینه ها و دفینه های موجود در مکان هایی مانند صخره ها و غارها مناسب است . از این دستگاه میتوان در تمامی مکان ها و شرایط محیطی و آب و هوای استفاده کرد و به راحتی از آن در مکان های صعب العبور استفاده کنید . کارکردن با این دستگاه بسیار ساده است و نیازمند داشتن اطلاعات خاصی نیست و بدلیل طراحی کم حجم و وزن کم خود میتواند در هر مکانی قابل استفاده باشد و فوکس آی در سطح خارجی خود دارای دکمه ها و نشانگر هایی از قبیل نشانگر تنظیم سطح سیگنال و حساسیت , نشانگر میزان مصرف باتری , صدای سیگنال ومحل اتصال هدفون , کلید روشن خاموش , تنظیم نور زمینه و.. است. فلزیاب فوکس میتواند برای کشف فلزات باارزشی مانند طلا , نقره , مس و سایر فلزات با ارزش بهترین گزینه باشد و با بازدهی بالای خود تمامی اهداف مورد نظر شما را کشف و نمایان کند و در این میان میتواند طلا و نقره را به دلیل رسانایی بالای الکتریکی بهتر از سایر فلزات کشف کند. البته برد۴متری فلزیاب فوکس آی ممکن است برای اجسام و اهداف بزرگ حتی افزایش پیدا کند و اجسام بزرگ را تا برد بیشتری ردیابی کند و این یکی از مزیت های این سیستم نسبت به سایرین است .هر مقدار مدت دفن اهداف بیشتر باشد یعنی زمان بیشتری در خاک وجود داشته باشند و با خاک کاملا یونیزه شده باشند این دستگاه بهتر میتواند این اهداف را کشف و نمایان سازد.
شرکت فلزیاب نانوبازرگان

 

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


موضوعات مرتبط: دستگاه های پالسی یا بوقی
برچسب‌ها: fox eye, fox eye metal detector ,سیستم فلزیاب "فوکس آی",فلزیاب پالسی ,نقطه زن پالسی

تاريخ : چهار شنبه 25 تير 1399 | 12:57 | نویسنده : کوروش |

ناگت

سیستم پالسی فلزیاب “ناگت”
دارای عمق مفید ۲متر. محل ذخیره سازی ۹٫۵ میلیمتر، مقاومت در برابر آفتاب، نوع فولادی نوع بازسازی، estuche duro. مدل OYET1561. فلزی Detector de metalses resistente al agua ‘Pepita’ فلز فلز تشخیصی، فلزی هوا فلزی بدون فلزی, فولادی فلزی است که در آن نهایتا ۲متری و درختی است که می توان آن را به عنوان طبیعی پدیده استفاده کرد.
شرکت فلزیاب نانوبازرگان
مهندس بساکی

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


موضوعات مرتبط: دستگاه های پالسی یا بوقی
برچسب‌ها: پالسی, طلایاب پالسی, فلزیاب ناگت, نقطه زن ناگت

تاريخ : چهار شنبه 25 تير 1399 | 12:56 | نویسنده : کوروش |

سیستم فلزیاب پالسی “ام دی سی اس۲۰۰”
این سیستم CS200 از Vellemann دارای قابلیت جستجو برای سکه ها، آثار، جواهرات، طلا و نقره را آسان می کند با عمق کاوش حدودا یک متر. دستگیره راحت و دسته قابل تنظیم اجازه می دهد موقعیت و موقعیت راحت است. با تشکر از راهنمای جستجو ضد آب، CS200 را می توان در زمین و در آب استفاده می شود. دارای مشخصات:
• سیلندر جستجو ضد آب Ø ۲۰ سانتی متر
• صفحه نمایش بزرگ LC
• شناسایی اشیاء شناسایی شده
• نمایش عمق عددی
• حساسیت قابل تنظیم
• تبعیض متغیر
• غلظت متغیر
• با تبعیض کننده صوتی سه بعدی
• نشانگر باتری کم
*داده های تکنیکی:
• جک هدفون ۳٫۵ میلی متری
• بر روی باطری های بلوک ۲ x 9-V اجرا می شود (شامل نمی شود)
• حالت های جستجو: همه فلزات، تبعیض، پچ
• تنظیم حساسیت: ۱۰ سطح
• حساسیت: ۱۵ سانتی متر
• شناسایی از طریق تن سیگنال: ۳ تن
• نمایش عمق: ۱۲ بخش
دارای صفحه LCD: 75 × ۴۰ میلیمتر
• کنترل حجم صدا
• نشانگر باتری کم
• ابعاد کویل جستجو: Ø ۲۰ سانتی متر
• دمای عملیاتی: ۰ تا ۴۰ درجه سانتیگراد.
شرکت فلزیاب نانوبازرگان
مهندس بساکی

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


موضوعات مرتبط: دستگاه های پالسی یا بوقی
برچسب‌ها: mdc 200 metal detector ,سیستم فلزیاب پالسی "ام دی سی اس200", فلزیاب پالسی "ام دی سی اس200" ,نقطه زن ام دی سی 200

تاريخ : سه شنبه 24 تير 1399 | 23:0 | نویسنده : کوروش |

سیستم پالسی دایور مگ وان

سیستم پالسی “دایور مگ وان”

⬅️محصول کشور دومنیکا امریکای لاتین

⬅️عمق کاوش ۴متر

⬅️دارای تفکیک اهنی و غیراهنی

⬅️قابلیت تنظیم و سرعت بالانس حرکت دستگاه توسط اپراتور

⬅️تنظیم زمان سرعت حرکت بین ۱۰ تا ۲۵ ثانیه

⬅️سیستم تخصصی زیر دریا

⬅️جستجوی فلزات با سرعت پردازش فوق العاده بال

⬅️سطح حساسیت پردازنده تا حد یک نانو تسلا

⬅️قابلیت ۸ساعت کار مداوم

⬅️مجهز به باطری یدکی جهت استفاده های طولانی مدت

⬅️قابلیت استفاده غواصان بدون دیدن صفحه نمایش دستگاه

⬅️سیستمی سبک و اسان

شرکت فلزیاب نانوبازرگان

مهندس بساکی ۰۹۰۱۳۵۴۵۴۱۵

 

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


موضوعات مرتبط: دستگاه های پالسی یا بوقی
برچسب‌ها: دایور مگ وان ,دومنیکا, زیر دریا ,سیستم پالسی "دایور مگ وان", فلزیاب آمریکایی, فلزیاب ضد آب,فلزیاب غواص ,فلزیابی در زیر دریا, فلزیابی زیر آب

تاريخ : سه شنبه 24 تير 1399 | 22:55 | نویسنده : کوروش |

فلزیاب ونکوییش

⬅️محصول شرکت مینلب استرالیا

⬅️عمق کاوش مفید یک متر

⬅️دارای سیستم تفکیک باارزش و بی ارزش

⬅️سیستم کارکرد وی ال اف

⬅️دارای پایداری بالا در حرکت

⬅️قابلیت تاشوندگی و حمل اسان

⬅️ارتقا یافته نسل اکونوکس

⬅️دارای شارژ مداوم خوب شرکت فلزیاب نانوبازرگان ایران مهندس بساکی ۰۹۰۱۳۵۴۵۴۱۵

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


موضوعات مرتبط: دستگاه های پالسی یا بوقی
برچسب‌ها: سیستم بوقی, سیستم بوقی " ونکوییش ", سیستم پالسی ونکوییش, فلزیاب پالسی, نقطه زن پالسی ونکوییش

تاريخ : سه شنبه 24 تير 1399 | 22:45 | نویسنده : کوروش |

پی تی وان

سیستم پالسی “پی تی وان”

⬅️محصول کشور دومنیکا امریکای لاتین

⬅️عمق کاوش ۴متر.

⬅️دارای عملکردی حساس و سطح تعیین مغناطیس فلزات.

⬅️قابلیت عملکرد در زمین معدنی یا آب نمک و املاح.

⬅️طراحی شده برای پیدا کردن فلزاتی همچون طلا و نقره و مس

⬅️قابلیت یافتن فلزات دیگر ازجمله آهن و فولاد، خطوط لوله و زرهی، کابل.

⬅️تفکیک بصورت اهداف باارزش و بی ارزش

⬅️لوله دستگاه متشکل از ۳ پایه بلند پراپی و الکترونیکی

⬅️ با اندازه گیری تغییرات در میدان مغناطیسی کار جستجو را انجام میدهد.

⬅️عملکرد جستجوی آهن و فولاد و اشیاء دیگر توسط ایجاد نوسانات در میدان مغناطیسی زمین و لوله ردیاب تشخیص این تغییرات میباشد

⬅️مجهز به صفحه نمایش این تغییرات با هر دو حالت صوتی زنگ و بصری.

⬅️دارای قدرت شارژ مداوم به مدت ۱۵ ساعت در هر دفعه شارژ.

شرکت فلزیاب نانو بازرگان

مهندس بساکی ۰۹۰۱۳۵۴۵۴۱۵

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


موضوعات مرتبط: دستگاه های پالسی یا بوقی
برچسب‌ها: pt1 metal detector,پی تی وان, سیستم پالسی "پی تی وان" ,فلزیاب بوقی پی تی وان, نقطه زن پالسی

تاريخ : سه شنبه 24 تير 1399 | 22:41 | نویسنده : کوروش |

نقطه زن پالسی سار وان فیشر

سیستم پالسی “سار وان فیشر”

⬅️محصول شرکت جی دبلیو فیشر در کشور دومینیکا امریکای لاتین

⬅️عمق کاوش دو متر

⬅️تفکیک فلزات اهنی و غیراهنی

⬅️کاملا ضداب

⬅️کارایی در شن و ماسه و گل ولای

⬅️قابلیت استفاده در زیر دریا

⬅️دارای بالانس هوشمند

⬅️اساس عملکرد امواج VLF

⬅️دارای بالانس سریع و اسان

⬅️لرزش شدید هنگام کشف هدف

⬅️چراغ های LED زرد و قرمز جهت سهولت در کالیبره کردن دستگاه

⬅️حذف ذرات معدنی و مرجان های زیر اب

⬅️سیستمی کاملا سبک و قابل حمل راحت

شرکت فلزیاب نانوبازرگان

مهندس بساکی ۰۹۰۱۳۵۴۵۴۱۵

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


موضوعات مرتبط: دستگاه های پالسی یا بوقی
برچسب‌ها: سار وان فیشر, سیستم پالسی, سیستم پالسی "سار وان فیشر" ,فلزیاب پالسی سار وان فیشر," نقطه زن پالسی سار وان فیشر"

تاريخ : سه شنبه 24 تير 1399 | 22:39 | نویسنده : کوروش |

ESL 1000

 

سیستم پالسی بسیار کم حجم و قدرتمند ESL1000 (ای.اس.ال۱۰۰۰)
محصول امریکا با ۱۴متر عمق واقعی و شعاع حدودی ۱۴متر. این سیستم در دو مدل انالوگ و دیجیتال و بصورت تست تضمینی ارائه میشود. از جمله مشخصه بارز این سیستم شناسایی یکعدد میلگرد سی سانتی در عمق شش متری و هدف یک در یک متری در عمق ۱۴متری میباشد. قویترین سیستم پالسی و بدون لوپ موجود در جهان بوده که قادر است با قدرت دریافت بسیار فوق العاده ای که دارد ابعاد هدف زیر زمین رو بصورت هندسی یا غیرهندسی دقیقا تشخیص دهد. عمق گیری عالی همراه با تفکیک از روی صدا و نور چراغهای تعبیه شده روی سیستم. قابلیت شعاع زنی تا متراژ ۱۴متر اطراف کله دستگاه.مهم ترین کاربرد ان در مناطق بسیار صعب العبور و سخت و غارها و تونلها و همچنین انواع خاک و شرایط محیطی بدلیل سبک و کم حجم و راحت بودن دستگاه میباشد.در مدل دیجیتال کد سنسور و حجم هدف با توجه به کدبندی های DEG و SEN قابل تشخیص میباشد.این سیستم اولین بار توسط ناسای امریکا با توجه به نوع ساختار و قدرت جهت کاوش بروی کره ماه طراحی و ساخته شده است. بطور کلی این دستگاه جهت افرادی که بدنبال سیستم پالسی قوی، سبک و راحت هستند توصیه میشود.

شرکت فلزیاب نانو بازرگان
مهندس بساکی

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


موضوعات مرتبط: دستگاه های پالسی یا بوقی
برچسب‌ها: ESL 1000 ایاسال1000 پالسی لیزری دستگاه پالسی فلزیاب پالسی آمریکایی فلزیاب پالسی کم حجم

تاريخ : سه شنبه 24 تير 1399 | 22:37 | نویسنده : کوروش |

T5

 

T5

تی فایو T5 2019
– سیستم کارکرد VLF با ولتاژ دوگانه
– دارای بالانس کاملا اتوماتیک با سرعت کمتر از سه ثانیه
– دارای تراشه حذف امواج مزاحم محیطی
– حجم و وزن بسیار کم در مقایسه با سیستم های دیگر
– دارای سیستم شارژ سولار جهت دوام و بازدهی باطری در هر دمایی
– حالت تارگ ID جهت نقطه زنی دقیق هدف در زیر زمین
– برد کاملSMD با تراشه موتورالا آمریکا
– شناسایی فلزات بسیار کوچک
– تفکیک فلزات به صورت دقیق
– دارای تنظیم صدای اهداف و کلیه تنظیم های منوی اصلی
– دارای ۲ لوپ ۴۵ سانتی ضد آب و یک در یک
– عمق مفید تشخیص هدف تا ۴ متر

 

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


موضوعات مرتبط: دستگاه های پالسی یا بوقی
برچسب‌ها: تی 5 تی فایندر تی فایو شرکت تی فایندرز طلایاب تی فایو فلزیاب پالسی تی فایو فلزیاب هلندی نقطه زن تی فایو

تاريخ : سه شنبه 24 تير 1399 | 22:35 | نویسنده : کوروش |
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب شوک سیستم
  • وب آهنگ های ابدی
  • وب اسپرت
  • وب کرب و بل